يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : 2502
نمایندگان در گفتگو با برهان خبر: 

قالیباف تجربه و سوابق مدیریتی در حد سران قوا دارد 

جالب است ۰
برهان خبر - نمایندگان مجلس معتقدند که دکتر قالیباف مدیر جهادی با همت و تلاش زیاد است که تجربه و سوابق مدیریتی در حد سران قوا دارد. 
قالیباف تجربه و سوابق مدیریتی در حد سران قوا دارد 
به گزارش خبرنگار برهان خبر، هشتم تیر امسال ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم شرکت و از میان شش کاندیدا قالیباف، پزشکیان، جلیلی، زاکانی، قاضی زاده و پورمحمدی رئیس جمهور را برای چهار سال انتخاب می کنند. 

اگر چه با توجه به اظهارات دیروز شنبه هاشمی قاضی زاده یکی از کاندیداها مبنی بر کنار رفتن نامزدها به نفع نامزد اصلح، ممکن است برخی از این نامزدها در روزهای آینده به نفع نامزد دیگر کنار بروند، اما در هر حال این انتخابات در هشتم تیر از میان نامزدهای باقی مانده برگزار خواهد شد. 

خبرنگار برهان خبر با طرح این پرسش که نامزد اصلاح کیست؟ به سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته است. 

رئیس مجلس پرتلاش 

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلح ترین نامزد محمد باقر قالیباف است، گفت: دکتر قالیباف فردی توانمند و مدیر جهادی است. مدیری است که تا کنون 2 مرحله از مقام معظم رهبری حکم گرفته که هم  فرماندهی نیروی هوایی سپاه و هم در فرماندهی نیروی انتظامی کارنامه موفقی داشته است. 

وی با اشاره به پشتکار و همت قالیباف در انجام کارها، افزود: ایشان در همان ایام خلبانی را یاد گرفت و بعنوان یک خلبان هم به ملت خدمت کرده است. 

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دکتر قالیباف در دوران خدمت خود در نیروی انتظامی سطح و جایگاه این نیرو را ارتقا داد و تعامل خوبی بین مردم و نیروی انتظامی برقرار کرد.  

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه آقای قالیباف به مدت ۱۲ سال شهردار تهران بوده، افزود: پروژه های بزرگ و مهمی همچون اتوبان امام علی (ع)، پل طبقاتی صدر، تونل توحید و اقدامات مهم دیگر در زمان مدیریت آقای قالیباف به سرانجام و بهره برداری رسید. 

وی با بیان اینکه جمعیت شهر تهران به اندازه جمعیت برخی از کشورهاست، تصریح کرد: ایشان پایتخت را به خوبی سر و سامان داد و بخش زیادی از معضل ترافیک آنرا حل کرد. 

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به دوران مدیریت قالیباف در مجلس یازدهم افزود: تلاش شبانه روزی و جهادی ایشان در مجلس برای حل مشکلات اساسی جامعه و تصویب قوانین مورد نیاز از جمله قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اصلاح قانون بانک مرکزی، تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه و توجه به عمران و آبادی کشور، تصویب قانون حمایت مالی از افشاگران فساد و تصویب قانون سوت زنی از کارهای مهمی بود که با پیگیریهای ایشان به سرانجام رسید. 
 
حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه آقای قالیباف کارنامه مدیریتی 45 ساله موفقی دارد، افزود: مقام معطم رهبری ایشان را مدیر پرکار می دانند و ایشان در تقدیر از مجلس یازدهم عنوان «رئیس پرتلاش» را برای دکتر قالیباف بکار بردند.    

وی با بیان اینکه آقای قالیباف در 18 سالگی به جبهه رفته و در 21 سالگی فرمانده تیپ بوده، تصریح کرد: واگذاری این مسئولیت ها با قرعه کشی و یا اتفاقی نبوده بلکه به دلیل هوش، توانمندی و توانائی ایشان واگذار شده است. 
 
نماینده بم تاکید کرد: من مطمئن هستم که دکتر قالیباف اگر رئیس جمهور شود بجای چهار سال، 10 سال کار خواهد کرد. 
 
قالیباف توانمندترین کاندیدای حاضر 

شهباز حسن پور نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار برهان خبر گفت: ضمن احترام به توانمندی همه عزیزانی که کاندیدای ریاست جمهوری هستند، به نظر من آقای قالیباف توانمندترین کاندیدا هستند و می توانند به خوبی قوه مجریه را در این شرایط حساس کشور مدیریت کنند. 

وی با بیان اینکه آقای قالیباف ویژگی های خاص و ممتازی دارد، افزود: آقای قالیباف چهار سال رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و بعنوان رئیس مجلس در جلسات سران قوا حضور داشته و به خوبی بر سیاست های نظام اشراف کامل دارد. 

این نماینده مجلس همچنین به کارنامه درخشان قالیباف در شهرداری تهران، فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف در سالیان گذشته در هر لباسی خدمت کرده کانامه درخشانی از خوب به یادگار گذاشته است. 

حسن پور با بیان اینکه تعامل بین مجلس و دولت برای پیشبرد کارها ضرورت دارد، افزود: اگر آقای قالیباف رئیس جمهور شود، با توجه به شناختی که از مجلس و الزامات کار مجلس دارد، قطعا تعامل خوبی را بین 2 قوه برقرار می کند. 

وی افزود: آقای قالیباف تیم های مدیریتی خوبی را استفاده می کند و در صورت پیروزی کابینه ای را انتخاب خواهد کرد که در خدمت مردم و نظام باشد.
https://borhankhabar.ir/vdca.wnuk49nmu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما