کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از بین بردن حماس هدف اصلی نتانیاهو

28 اسفند 1402 ساعت 10:46

برهان خبر - نخست وزیر رژیم اسرائیل روز یکشنبه تاکید کرد که باوجود فشارهای بین‌المللی، جنگ در غزه ادامه خواهد داشت.


به گزارش برهان خبر به نقل از فارس، نتانیاهو تاکید کرد: «کسانی در جامعه بین‌الملل تلاش می‌کنند جنگ را متوقف کنند اما از بین بردن حماس، آزادی گروگان ها و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست سه هدف اصلی من است.»
هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارند و کاد درمانی امکان رسیدن به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیرها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 31645 شهید و 73679 مجروح رسیده است.
رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب 9 جنایت جدید شد که حدود 200 شهید و مجروح برجای گذاشت.
رژیم اسرائیل جنگ غزه را برای صد و شصت و سو‌مین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه‌ نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد.
در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز انتظار می‌رودهیأت اسرائیلی روز دوشنبه به قطر سفر کند تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.


کد مطلب: 378

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/378/بین-بردن-حماس-هدف-اصلی-نتانیاهو

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/