کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام حمایت رئیس کمیته ورزش ستاد دکتر پزشکیان از وزیر پیشنهادی ورزش

24 مرداد 1403 ساعت 14:32

برهان خبر - رئیس کمیته ورزش ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان  از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حمایت کرد.


به گزارش برهان خبر جمشید تقی زاده در پیامی از احمد دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حمایت کرد.

در پیام تقی زاده آمده است:

امروز کشور عزیز ما ایران اسلامی در آستانه رای اعتماد نمایندگان محترم  مجلس شورای اسلامی به کابینه، در بزنگاه سیاسی مهمی قرار گرفته است. و با عنایت به پیچیدگی ها و مشکلات کشور و به امید تغییر و بهبود شرایط زندگی مردم  نیاز است  از تصمیمات و  برنامه های ریاست جمهوری محبوب جناب دکتر پزشکیان حمایت و پشتیبانی همه جانبه ای صورت گیرد.

بی شک  موفقیت و درخشش کابینه دولت موجب امیدواری مردم و نشاط اجتماعی خواهد شد و هرگونه مانع تراشی  و ایجاد مشکلات در این برهه خطیر و حساس، مردم و جامعه را با چالش های گوناگون و پیچیده  مواجه خواهد کردو

انتخاب و معرفی  دکتر دنیا مالی  مدیر و مدبر و فردی سرشار از  انگیزه جهت تصدی مدیریت وزارت  ورزش و جوانان از سوی دکتر پزشکیان، بارقه امیدیست که با تکیه بر شایستگی، تجارب و توانمندی‌های ایشان شاهد موفقیت ها و دستاوردهای درخشان در داخل و محافل بین الملی برای اعتلا و توسعه  ورزش کشور باشیم.

یقین دارم نمایندگان محترم مجلس، به ویژه ریاست محترم آن جناب دکتر قالیباف و ریاست محترم کمیسیون فرهنگی جناب حجت الاسلام آقا تهرانی  که به شایستگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و مدیریتی دکتر دنیامالی آگاهی و اشراف کامل دارند، در راستای تقویت دولت برای خدمت به مردم عزیز و جامعه بزرگ ورزش  را برای خدمتگزاری بیشتر امیدوار سازند.


کد مطلب: 3869

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/3869/اعلام-حمایت-رئیس-کمیته-ورزش-ستاد-دکتر-پزشکیان-وزیر-پیشنهادی

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/