کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عراقچی: پاسخ ایران به اسرائیل حساب‌شده خواهد بود

3 شهريور 1403 ساعت 15:45

برهان خبر - وزیر خارجه ایران اعلام کرد پاسخ ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی «به صورت دقیق، حساب شده و مدیریت شده خواهد بود و در زمان مناسب و به شیوه مناسب انتقام گرفته می‌شود».


به گزارش برهان خبر، «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی درباره برخی مسائل بین‌المللی از جمله راهپیمایی اربعین، وضعیت غزه و پاسخ به رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

دیپلمات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) گفت: همزمانی آغاز کار دولت جدید با فرا رسیدن اربعین حسینی را به فال نیک می‌گیریم و من در مجلس نیز به این موضوع اشاره کردم. من در چهار سال گذشته در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کردم ولی امسال به خاطر مصادف شدن این موضوع با جلسه رای اعتماد در مجلس و گرفتاری‌های اول کار فعالیت در وزارت خارجه در این ارتباط کم توفیق شدم ولی دل همه ما آنجاست.

عراقچی با بیان اینکه «پیگیری موضوع راهپیمایی اربعین حسینی در وزارت خارجه را وظیفه خود می‌دانیم»، خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه با سفیر ایران در عراق و سرکنسولگری ایران در نجف و کربلا در این ارتباط رایزنی و گفت‌وگو کردم و مسائل را پیگیری کردم. آن‌ها مسائلی را به عنوان کمبود و مشکلات مطرح کردند که قرار شد آن‌ها را پیگیری کنیم ولی همه آن‌ها متفق‌القول بودند که مراسم امسال با شکوه بسیار خوبی در حال انجام است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد البته برخی مشکلات جزئی وجود داشت که آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.


کد مطلب: 4078

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/4078/عراقچی-پاسخ-ایران-اسرائیل-حساب-شده-خواهد

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/