کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر ورزشگاه تختی: سرویس‌های بهداشتی ایستاده باید جمع شود

15 مهر 1403 ساعت 11:33

برهان خبر - مدیر ورزشگاه تختی تهران تأکید کرد که سرویس‌های بهداشتی ایستاده در این مجموعه باید جمع‌آوری و مرتب شود.


به گزارش برهان خبر، محمدرضا مجیدی مدیر مجموعه تختی درباره میزبانی ورزشگاه تختی در دیدار روز گذشته (شنبه) پرسپولیس - چادرملو و ایرادهای این مجموعه اظهار داشت: شما باید ببینید شرایط چه بوده و چه شده است. این مجموعه سالیان سال رها شده بود و شرایط خاصی به لحاظ عمرانی و ورزشی داشت. طبیعتاً تا کارها به سرانجام برسد نقاط ضعف زیادی هم وجود دارد. یقیناً وقتی بازی برگزار شود، یکسری نقاط ضعف پیدا می‌شود و حتماً دنبال مرتفع کردن این ضعف‌ها هستیم.

وی افزود: در جایگاه بانوان برخی ایده‌ها داشتیم نظیر جداسازی ورودی بانوان، نمازخانه و بوفه‌ها داشتیم که خوب بود. البته یکسری اشکالات هم وجود دارد که طبیعتاً باید بازی برگزار شود تا از دل عملیات اجرایی ایرادات نمایان شود و آنها را مرتفع کنیم. فکر می‌کنم در مجموع بازی با شرایط خوبی برگزار شد و حاشیه‌ چشم‌گیری نداشتیم. هرچند یکسری نقطه ضعف‌ها هم داریم که باید برطرف شود؛ مثلاً چمن ما هنوز کار دارد. باید به شرایط آرمانی زمین را نزدیک کنیم. پیمانکارها مشغول شدند و سعی می‌کنیم از همین هفته روند بازسازی را احیا کنیم.

«برخی از بازیکنان و مربیان هم از کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی انتقاد داشتند». مدیر ورزشگاه تختی در واکنش به طرح این موضوع گفت: نه! مربی پرسپولیس که حرفی نزده بود. فقط علیپور مصاحبه کرده بود؛ او هم یک بازیکن است و به جز او بازیکنان دیگری روی این چمن بازی کردند.

مجیدی در واکنش به این پرسش که به جز علی علیپور بازیکنان دیگر هم از کیفیت چمن ناراضی بودند و آیا برنامه‌ای بهبود این وضعیت تا بازی‌های آینده دارید؟ گفت: صد درصد! از همین امروز سعی می‌کنیم که شرایط بهتر شود. تلاش ما به این سمت است که شرایط آرمانی شود؛ اما شما نگاه کنید با شرایطی که ورزشگاه‌های دیگر داشتند، یک دفعه تصمیم گرفته شد ورزشگاه تختی میزبان باشد. طبیعتاً در این زمان کم این ورزشگاه هم ایرادهایی خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت عجیب سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه تختی یادآور شد: تعجب کردم که این چه موضوعی است که به آن می‌پردازیم. نه اینکه اصلاً نپردازیم؛ ولی این سرویس‌ها حداقل 10 سال در این ورزشگاه نصب است. این انتقاد را ما می‌پذیریم؛ این سرویس‌ها باید جمع‌آوری و مرتب شود. باید بپذیریم که این یک اشکال است و قرار است تصمیمی درباره آنها گرفته شود.

مدیر ورزشگاه تختی گفت: یک ورزشگاهی که 10 سال خواب بوده را می‌شود 2 ماهه 90 درصد آماده کرد؟ یکی از مشکلات بزرگ ما در ورزش تهران عدم توازن توسعه جغرافیایی ورزش است. چه کسی گفته اگر یک نفر از شرق تهران می‌خواهد یک بازی ببیند باید به استادیوم آزادی برود؟ باید شرایط را فراهم کنیم. باید از یک‌جا استارت بزنیم؛ آن هم نه اینکه زمان‌بر باشد. ما باید به روز باشیم و در توزیع فضاهای ورزشی هم باید رعایت عدالت را کنیم. الان مجموعه ورزشی تختی چقدر می‌تواند به مردم شرق تهران کمک کند؟ شما نمی‌دانید چه معضلاتی در ورزشگاه داشتیم؛ یک اتاق در این ورزشگاه وجود نداشت. از اتاق VAR گرفته تا سالن کنفرانس، اتاق پزشکی و اتاق‌های دیگر همگی در مدت کوتاه بازسازی شده و بعضی‌ها هم حتی درست شده است. فکر می‌کنم در راستای احیای ورزشگاه تختی قدم‌های خوبی برداشته شده و قرار است کارهای بیشتری هم انجام شود.


کد مطلب: 5202

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/5202/مدیر-ورزشگاه-تختی-سرویس-های-بهداشتی-ایستاده-باید-جمع-شود

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/