کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون ادامه خواهد داشت

16 مهر 1403 ساعت 17:21

برهان خبر - برنامه تلویزیونی «مهمانی» سه قسمت جدید دارد که از امشب پخش آن در دستور کار قرار می‌گیرد، اما این نقطه پایانی برنامه ایرج طهماسب در تلویزیون نخواهد بود.


به گزارش برهان خبر، فصل نخست مجموعه تلویزیونی «مهمانی» به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب با پخش سه قسمت جدید به اتمام می‌رسد.

سه قسمت جدید و پایانی برنامه مهمانی ساعت 21 هر شب از شبکه نسیم به‌روی آنتن می‌رود.

سری جدید «مهمانی» ایرج طهماسب با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبان‌پور، نازنین شعبانی و امیر ادیب و با حضور بچه، پشه، مگسی، قیمه و... نوروز 1403 بود که برای پخش از تلویزیون به شبکه نسیم رسید.

پخش سه قسمت از این مجموعه باقی مانده بود و شبکه نسیم اخیراً اقدام به بازپخش این برنامه کرده بود و حالا با پخش سه قسمت جدید فصل اول این مجموعه به پایان می‌رسد.

سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از ادامه این برنامه تلویزیونی خبر داد و گفت: این روزها در حال مذاکره‌ایم و البته بحث‌های مالی این برنامه پیش برود، وگرنه مشکلی برای ادامه وجود ندارد و خوشبختانه کنداکتور آن هم تقریباً مشخص است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دکور «مهمانی» ایرج طهماسب دست‌نخورده موجود است و با شروع تولید برنامه می‌توان منتظر فصل جدید «مهمانی» در فصل زمستان و یا ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1404 باشیم.

پیش از این برخی رسانه‌ها در نشست خبری مدیر شبکه نسیم ساخت ادامه «مهمانی» را پیگیری کرده بودند.


کد مطلب: 5262

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/5262/مهمانی-ایرج-طهماسب-تلویزیون-ادامه-خواهد

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/