کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا واردات خودرو باید در انحصار ۴، ۵ شرکت باشد؟

10 شهريور 1403 ساعت 15:26

رضا بحرگرد- " آنچه به گوش میرسد از ۳۶ شرکت وارد کننده خودرو فقط ۵،۴ شرکت در سال جدید مجوز واردات را دریافت کرده اند که این خود جای سوال بسیار دارد که این چهار شرکت متعلق به چه کسانی است و یا وابسته به چه کسانی هستند؟!


به گزارش برهان خبر، کشوری با گستردگی و منابع بیکران، کشوری با ذخایر و معادن بسیار، کشوری با سرمایه تمام نشدنی که بخش اعظم آن از نعمات خدادادی می باشد سالها است در بی کفایتی بعضی از مسئولین آن هم در پس تحریم های بی پایه و اساس و ظالمانه، که کاسبان درجه یک آن آقازادگان و خانواده های بعضی از مسببین این تحریمها هستند هر روز وضع معیشت مردم را بدتر از دیروز کرده اند و هرگز هم گویا حاضر نمی شوند به این سادگی دست از ناکارامدی بردارند تا ملت فقط کمی در آرامش، آسایش و رفاه زندگی کنند!
 خودرو ایرانیان، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور، رهام تجارت پارک و ماموت چه چیزی برتر از دیگر شرکت ها دارند که توانسته اند طی نیم سال در مرداد ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار خودرو از گمرک خارج و مابقی شرکت ها فقط زیر هزار خودرو وارد کنند؟!
 بی شک دولت پزشکیان در این آشفته بازار و گردن کلفتی مافیا راه سختی در پیش رو دارد که یکی از آنها خواسته به حق مردم در آزاد نمودن واردات خودرو بدون قید و شرط می باشد زیرا او به مردم قول داد نهایت تلاش خود را انجام دهد.
 مردم ایران سزاوار آنند تا رنگ آسایش واقعی را ببینند و هرگز خودروهای بی کیفیت و گران را که مستقیم با جان خود و خانواده شان در ارتباط است نخرند و پول اضافه ای بابت خودروهای که در کارخانه کشورهای تولید کننده، ارزانتر از داخل ایران است و به تحمیل همین واردکنندگان سودجو پایمان حساب می کنند در اختیار نگیرند و حتی تولیدات بی کیفیت داخلی را فراموش کنند.
 نباید فراموش کرد، راه درازی را با وعد و وعیدهای بسیار مختلف و متفاوت توسط دولت ها طی کرده ایم که بدون حاصل بوده و مردم سخت منتقد هستند و اکنون به انتها راه نزدیک می شویم و اگر دولت چهاردهم نتواند مقابل مافیا در هر بخش پیروز شود، باید به اجبار فصل دیگری را شاهد باشیم و این هرگز برای آرمان های انقلاب ما شایسته نخواهد بود.


 


کد مطلب: 4257

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//note/4257/چرا-واردات-خودرو-باید-انحصار-۴-۵-شرکت-باشد

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/