کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای دنیا مالی! مدیران تحمیلی ونابودگران ورزش همگانی باید بروند

افراد غیر متخصص و نمایش های بی خاصیت برای ورزش

27 شهريور 1403 ساعت 11:29

محمد ذوقی - سه سال از حضور افراد غیر متخصص و ناکارآمد که به جز نابودگری و هزینه تراشی و  سفر و نمایش های بی خاصیت برای ورزش در وزارت ورزش و جوانان، دستاورد دیگری نداشته اند گذشته است و در کمال تعجب باز هم شاهد هستیم.


به گزارش برهان خبر، سه سال از حضور افراد غیر متخصص و ناکارآمد که به جز نابودگری و هزینه تراشی و  سفر و نمایش های بی خاصیت برای ورزش در وزارت ورزش و جوانان، دستاورد دیگری نداشته اند گذشته است و در کمال تعجب باز هم شاهد هستیم که در مجمع فدراسیون همگانی که با تصمیمات و سیاست های ناشیانه و مخرب آنان در سه سال گذشته فقط اسم و پوسته ای از آن مانده است به عنوان رییس مجمع! ادعای بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ورزش همگانی دارند! غافل از این که تا کنون پاسخی برای هزینه تراشی ها و بودجه هایی که در دوره مسئولیت شان هدر داده اند وجود ندارد.
نیروهایی که در جایگاه معاون و مدیر ارشد به حمید سجادی تحمیل شدند و باعث ناکارآمدی وزارتخانه در دوره مسئولیت وی شدند و متاسفانه در دوره کیومرث هاشمی هم به دلیل ناتوانی وزیر در عزل و نصب مدیران، دستی به ترکیب آن ها نخورد و وزارتخانه با همان وضعیت فشل و ناتوان روز به روز ضعیف تر شد تا دوره دولت سیزدهم با ناکامی های ریز و درشت در ورزش به انتها برسد.

اما عجیب تر از آن ادامه همین وضعیت و حضور سؤال برانگیز همین مدیران تحمیلی بی خاصیت و ناکارآمد و پرهزینه همچنان در جایگاههای قبلی است که جای سؤال و انتقاد جدی دارد. انتظار جامعه ورزش از وزیر ورزش و جوانان در دولت چهاردهم خروج از انفعال و تصمیم گیری سریعتر در باره تغییر مدیران تحمیلی و ناکارآمدی است که ادامه حضور آنان حتی برای یک روز فاقد توجیه است و نتیجه ای جز ادامه خسارت و هزینه برای وزارتخانه نخواهد داشت.


کد مطلب: 4692

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//note/4692/افراد-غیر-متخصص-نمایش-های-بی-خاصیت-ورزش

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/