کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حرافی و شعار نمی توان قهرمان شد

مهر ابطال بر اعتبار ورزش کشور !

6 مهر 1403 ساعت 20:00

محمدذوقی - در حالی که تیم ملی کاراته کشور در اوج رقابت های خود برای کسب افتخار در رقابت های قهرمانی آسیا در چین به سر می برد و حداقل شانس کسب سه مدال طلا را داشت .


به گزارش برهان خبر، سرانجام اخبار پشت پرده که نمی خواستیم در چنین شرایطی آن را افشا کنیم روی پرده آمد و انتخابات فدراسیون کاراته ابطال شد. از آن جا که اولین ترکش بلاتکلیفی همواره بر پیشانی قهرمانان و سربازان خط شکن ملی ورزش در رویدادهای بین المللی فرود می آید ، کومیته تیمی کاراته ایران بعد از سال ها اقتدار،  حضور در فینال و یک مدال مسلم طلا را از دست داد. 
چه کسی می تواند ادعا کند که این اخبار در روحیه اعضای تیم ملی و نحوه مبارزه و رقابت های  آنها تاثیر گذار نبوده است؟ 
آیا تاکنون به یاد داشته اید که تیم ملی کشور در حین انجام وظیفه و برای بالا بردن پرچم کشور در مسابقات مهم آسیا به میدان برود و در حین رقابت مهر باطل شد بر پیشانی اش بخورد؟ آیا نمی توان پیش بینی حداقل شش ماه بلاتکلیفی کاراته را داشت؟
مسئولان سابق وزارت ورزش که مسئولیت صحت و سلامت انتخابات بر عهده آنها بوده اکنون کجا هستند و چه می کنند؟ آیا برخی از همین افراد هم اکنون عهده دار مسئولیت دیگری در حوزه ورزش نیستند؟ سال هاست که فریاد می کشیم اجازه ندهید حریم ورزش به سیاست و سیاست بازی آلوده شود. 
سال هاست قلم می زنیم اجازه ندهید مسئولان بلی قربان گو ، بی اختیار و سست عنصر که چشم بسته برای صدور احکام مدیران اثرگذار ، چشم و گوش و هوش شان به حلقه های قدرت دوخته شده ، سرنوشت ورزش کشور را به بازی بگیرند و آبروی آن را در مجامع و مراجع ملی و بین المللی به مخاطره اندازند. 
چه سود که حتی در همین مقطع که احمد_دنیا_مالی باید معاونان ورزش خود را بر اساس اصل شایسته سالاری برگزیند ، خبر پیشنهاد دکتر سعید_نیکو_خصلت خواب را بر برخی چسبیده ها در وزارت ورزش حرام کرد که چه نشستید که می خواهند با اعتبار و جایگاه رفیع پست معاونت حوزه قهرمانی بازی کنند؟ ! 
خیر بهمن_عسگری به حریف ژاپنی اش نباخت این سیستم معیوب مدیریت ورزش ماست که دم به دم می بازد و هر دم دسته گلی تازه به آب می دهد . 
خب این شما ، این هم یک فدراسیون بلاتکلیف دیگر مبارک باشد . 
بعد بنشینید راجع به برنامه ریزی مسابقات آسیایی آینده و المپیک های بعدی داد سخن دهید! 
اگر با حرافی و شعار ، پیشرفت ورزش مملکت ممکن بود ما باید قهرمان المپیک می شدیم!


کد مطلب: 4943

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//note/4943/مهر-ابطال-اعتبار-ورزش-کشور

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/