کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمایل زیادی  از فدراسیون ها به حرکت در سایه

بوی مهندسی انتخابات به مشام مي آيد!

28 مهر 1403 ساعت 13:21

محمد ذوقی- بسیاری از فدراسیون های ورزشی تمایل زیادی به حرکت در سایه داشته و اصلا هم دوست ندارند، که خبری از فدراسیون آنها به بیرون درز و آنها را درگیر حاشیه و مسائل متعاقب آن کند.


به گزارش برهان خبر، فدراسیون هایی که متاسفانه تعدادشان نیز در سیستم ورزش کشور کم نیستند، که باید مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز ورزش به این مهم توجه جدی داشته و دلیل این نوع رفتار را از آنها پیگیر شود. یکی از این دست فدراسیون های ورزشی، اسکی است، فدراسیونی که آنقدر بی خبر حرکت می کند که اگر کسی با سیستم فدراسیون های ورزشی آشنا نباشد، بودن یا نبودن این فدراسیون را باید با پرس و جوی بسیار متوجه شود. فدراسیونی که اندک، اندک دارد خودش را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده می کند. و لاجرم بواسطه همین موضوع هم خبرهایی از آن به بیرون می رسد. خبرهایی دال بر اینکه در ایام ثبت نام و فرایندهای مربوط به آن اتفاقاتی افتاده است که جای تامل بسیار دارد.

یکی از این اتفاقات برکناری دبیر فدراسیون و جایگزینی نایب رئیس فدراسیون در مسئولیت سرپرست دبیری است تا بواسطه همین مسئولیت او بتواند دبیری مجمع را نیز عهده دار باشد. یکی دیگر از موارد شبهه برانگیز این فدراسیون، این است که در آستانه برگزاری مجمع به فکر برگزاری یک همایش علمی تحت عنوان آشنایی با ظرفیت های اسکی و ورزشهای زمستانی افتاده است که با این حجم کار برگزاری چنین همایشی در ذهن مخاطب می تواند علامت سئوالات بسیاری را ایجاد کند. 

ضمن اینکه شنیده می شود که قرار است در حاشیه همین همایش از روسای هیات های استانی ( ! ) و برترین های اسکی کشور ( شما بخوانید اعضای شاخص مجمع ) نیز تقدیر ( ! ) بعمل بیآید و اتفاقات دیگری که می طلبد به آنها در شرایط موجود از سوی مسئولان وزارت ورزش توجه خاصی مبذول شود تا خدای ناکرده شائبه مهندسی انتخابات بیش از این چیزی که در حال حاضر شنیده می شود، شنیده نشود. علاوه بر این مطالبی که به آنها اشاره شد، باید به این نکته نیز توجه داشت که فدراسیون اسکی قصد دارد تمامی کارهای نکرده اش در مدت چهار سال را در مدت این یکی یا دو ماه انجام دهد که پیشاپیش باید بخاطر این تلاش، به دوستان در فدراسیون اسکی خسته نباشید و خدا قوت گفت.

  
 


کد مطلب: 5597

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//note/5597/بوی-مهندسی-انتخابات-مشام-مي-آيد

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/