جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : 2807
جالب است ۰
برهان خبر - اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا نسخه های هوش مصنوعی خود را بسازند.
هوش مصنوعی در اینستاگرام
به گزارش برهان خبر مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت Meta، اعلام کرد که استودیوی هوش مصنوعی جدید اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا نسخه های چت بات هوش مصنوعی خودشان را بسازند. وی همچنین افزود که متا در حال راه اندازی یک نسخه آزمایشی از این هوش مصنوعی در اینستاگرام است و در بخش پیام رسانی این پلتفرم به کار گرفته خواهد شد.

زاکربرگ برای نمونه، چند ویدیو از مکالمات با چت بات های هوش مصنوعی ساخته شده توسط سازندگان محتوا را به اشتراک گذاشت. از طریق اینستاگرام یک سازنده محتوا، می تواند با ضربه زدن روی دکمه پیام یک مکالمه را شروع کند. اعلانی در بالا وجود دارد که می‌گوید پیام‌ها توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند.

زاکربرگ در مورد استراتژی هوش مصنوعی شرکت متا گفت: "ما فکر می کنیم مردم می خواهند با افراد و مشاغل مختلف تعامل داشته باشند و باید هوش مصنوعی های زیادی ساخته شوند تا علایق مختلف مردم را منعکس کنند. 

متا می‌خواهد به سازندگان محتوا و در نهایت به کسب و کارهای کوچک اجازه دهد تا برای خود هوش مصنوعی ایجاد کنند تا با جوامع و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند." وی ادامه داد: "ما فکر می کنیم این کار تجربه بسیار جذاب تری را ایجاد می کند و فقط با داشتن یک چیز واحد که مردم از آن استفاده می کنند، پویاتر و مفیدتر خواهد بود."
https://borhankhabar.ir/vdci.uarct1avybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما