دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد مطلب : 2883
جالب است ۰
برهان خبر - اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ نسل جدیدی از ایرپادها را با دوربین مادون قرمز داخلی به صورت انبوه تولید کند. 
ایرپادهای دوربین‌دار
به گزارش برهان‌خبر به نقل از گوگل‌نیوز، این دوربین ها می‌توانند به اپل در تقویت هدست‌های واقعیت افزوده فعلی و آتی با ویژگی‌های صدایِ بهبود یافته کمک کنند.

جفت کردن این ایرپادهای پیشرفته با عینک ویژن پرو می‌تواند محاسبات اپل از حرکات و فضای اطراف کاربر را واقعی‌تر کند. برای مثال اگر کاربران سر خود را برای نگاه کردن به جهتی خاص بچرخانند، منبع صدا در آن جهت می‌تواند برجسته‌تر شود.

هنوز مشخص نیست که این خبر صحت داشته باشد یا نه، اما اضافه شدن دوربین به ایرپادزها با مسیری که این غول فناوری تاکنون پیموده، کاملا سازگاری دارد. 

هدفون‌های سفید با طراحی خاص اکنون دیگر به نمادی از تجمل و خاص بودن تبدیل شده اند. این هدفون‌ها البته در طول سال‌های گذشته به تدریج هوشمندتر شده‌اند و قابلیت‌هایی مانند اتصال بی‌سیم، حذف نویز، ردیابی سر، کنترل‌های لمسی و دستورات صوتی را به خود دیده‌اند.

قبلا شایعاتی در مورد ایرپادز با قابلیت‌های ردیابی سلامتی منتشر شد، اما اپل تا به امروز چنین عملکردی را ارائه نکرده است. البته این خودداری شاید هم به نفع‌ اپل بوده است. چون سایر شرکت‌های ارائه دهنده سرویس مشابه، نتوانستند در این زمینه موفق عمل کنند. 

برای مثال، شرکت Amazfit  زمانی که ردیابی تناسب اندام را در سال ۲۰۲۱ به Powerbuds Pro خود اضافه کرد، با شکست مواجه شد. حتی برندهای تخصصی تناسب اندام مانند Fitbit و Garmin نیز از جای دادن فناوری پیشرفته ردیابی سلامت در گوش کاربران خودداری کرده‌اند.
https://borhankhabar.ir/vdcc.4qia2bq41la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما