سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : 3968
جالب است ۰
برهان خبر - با توجه به افزایش جو منفی علیه اتابک در صحن مجلس بعد از بیان دیدگاهایش در جلسه علنی امروز مجلس، برخی از نمایندگان با نقل قول از فتاح مبنی بر اینکه «اتابک توانمند است»، می خواهند زمینه رای آوری وی را فراهم کنند.  
نقل قول از فتاح برای رای آوری وزیر پیشنهادی صمت در صحن مجلس
به گزارش خبرنگار برهان خبر، صلاحیت سیدمحمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه عصر دیروز مجلس در دستور کار قرار گرفت. در آن جلسه 2 نماینده بعنوان موافق و چهار نماینده بعنوان مخالف وزیر صحبت کردند. 
 
احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر،روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران سید میثم ظهوریان نماینده مردم مشهد و کلات، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و رئیس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس بعنوان مخالف اتابک دیدگاههای خود را طرح کردند. 

همچنین جلیل مختار نماینده آبادان و مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر بعنوان موافق وزیر صحبت کردند. 

بعد از طرح دیدگاههای نمایندگان، جلسه عصر دیروز مجلس به پایان یافت و اظهار وزیر پیشنهادی صمت به جلسه صبح امروز موکول شد که اتابک صبح امروز نظرات خود را بیان کرد. 

خبرنگار برهان خبر در راهروهای مجلس شنید که وضعیت وزیر پیشنهادی صمت بعد از صحبت موافقان، مخالفان و خود اتابک، به نسبت روزهای گذشته بدتر شده و احتمال رای آوری وی کمتر شده است. 

در همین راستا یکی از نمایندگان به خبرنگار برهان خبر گفت: با توجه به افزایش جو منفی علیه اتابک، برخی از نمایندگان که دوست دارند وی وزیر شود، خیلی به تکاپو افتادند. 

وی افزود: در همین راستا نقل قول از فتاح مطرح می کنند که اقای فتاح گفته «اتابک شان توانمند است و بهش رای بدهید». 

این نماینده گفت: این عده در تلاش هستند تا فضای منفی مجلس نسبت به اتابک را تغییر دهند.
https://borhankhabar.ir/vdch.-nxt23nw6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما