چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : 4360
جالب است ۰
برهان خبر - شنیده شده حجت الاسلام علیرضا پناهیان صبح چهارشنبه در هنگام حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور در هیئت آل یاسین جامعه الحسین رزمندگان اسلام مشهد که منسوب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس است، سخنان متفاوتی گفته و به شدت از کسانی که فضای جامعه را دوقطبی می‌کنند، انتقاد کرد. 
پناهیان: از رئیس مجلس درخواست می‌کنم مقرراتی برای رسیدگی به دوقطبی‌سازی جامعه وضع کنند 
به گزارش برهان خبر پناهیان با بیان اینکه خیلی‌ها می‌گویند من  تند هستم، گفت: من از بیان حقیقت ابایی ندارم. امروز دوقطبی سازی برای جامعه به شدت مضر است و انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان داد که جامعه ما از فضای دوقطبی عبور کرده است. 

ادبیات وفاق ملی رئیس جمهور محترم می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، اما برخی برای منافع خود به دنبال دوقطبی‌سازی جامعه هستند. 

از رئیس مجلس که در این جلسه حضور دارد درخواست می‌کنم قوانینی برای مسئله دوقطبی‌سازی وضع کنند. همه بخش‌ها و رسانه‌ها و به خصوص آنها که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، باید ساماندهی شوند و نباید با پول بیت‌المال فضای جامعه را دوقطبی کنند. 
وی فضای دوقطبی را به دیکتاتوری رضاشاه تشبیه کرد که در آن دوره مخالفان خود را ترور فیزیکی می‌کردند و در این زمان ترور رسانه‌ای. 

مسعود پزشکیان روز گذشته در دیدار فعالان سیاسی خراسان رضوی گفته بود که من نمی‌توانم معجزه کنم و باید به تدریج ذهنیات و رفتارهای عمومی را اصلاح کنیم، اما به نظر می‌آید گفتمان وفاق وی معجزه هم می‌کند.
https://borhankhabar.ir/vdce.p8ebjh8x79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما