دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
کد مطلب : 5265
جالب است ۰
برهان خبر - سرانجام فرشاد مقیمی به عنوان رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انتخاب شد.
جهش کمی و کیفی در انتظار صنایع کشور
به گزارش برهان خبر، فرشاد مقیمی با کوله باری از تجربه صنعتی در دوران معاونت صنایع و در سال رونق تولید با برگزاری نمایشگاه ساخت داخل به موضوع تعمیق داخلی سازی در صنایع و همچنین صنایع دانش بنیان توجه جدی داشت.

وی همچنین در معاونت نوسازی سازمان گسترش با تحلیل و پژوهش های دقیق نوسازی صنایع را به جد پیگیری می کرد.

اما بیشترین دستاوردهای وی به حضور در ایران خودرو بر می گردد،مقیمی در سال ۹۸ و در اوج تحریم ها و بحران های متعدد عهده دار مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو شد.

وی توانست طی اقدامات تخصصی ،کارشناسی و پایه گذاری ارتباط صنعت و دانشگاه، بحران ایجاد شده در بزرگترین خودروسازی خاور میانه را به خوبی مدیریت کند.

در زمان انتصاب وی به سمت مدیریت ایران خودرو ، تولید خودرو بصورت روزانه تعداد ۶۰۰ دستگاه بود که با امضای میثاق نامه قطعه سازان این تعداد در سال ۹۹ به ۲۰۰۰ دستگاه و در سال ۱۴۰۰ به ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش یافت.

اما مقیمی در کنار افزایش میزان تولید در خصوص تولید محصول جدید نیز اقدامات موثری انجام داد که تولید دو محصول تارا و و ریرا از جمله اقدامات وی است که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و در حال حاضر نیز تولید آنها در کنار محصولات اصلی ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته است.

از دیگر دستاوردهای مقیمی میتوان به ارتقای سطح داخلی سازی اشاره کرد، بدین صورت که داخلی سازی محصولات با مدیریت درست و تلاش بی وقفه وی از ۴۰ درصد به ۷۵ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

با توجه به این موارد و سابقه وی در صنعت انتظار می رود با انتصاب وی در ایدرو و اصلاح و بهبود سیاست گذاری ها، وضعیت در صنایع بخصوص صنعت خودرو با جهش کمی و کیفی همراه شود.
https://borhankhabar.ir/vdcj.meifuqe8isfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما