پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : 5364
جالب است ۰
برهان خبر -نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
رنجبر: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن کوتاهی می‌کنند
به گزارش برهان خبر، فضل الله رنجبر، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مساعدت دولت و بانک‌ها در تامین مسکن برای متقاضیان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور موضوع تامین مسکن برای متقاضیان و همچنین رسیدگی به امور مسکن استیجاری است. به هر حال باید الان همه اجزای این سیستم به وزیر محترم راه و شهرسازی کمک کنند تا ان‌شاءالله بر اساس اهدافی که در برنامه هفتم توسعه کشور ترسیم شده و هدف گذاری که در نهضت ملی هست، این امر تحقق پیدا کند و به این اهداف برسیم.

وی ادامه داد: الان متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن کوتاهی دارند. با توجه به اینکه مشکل مسکن یک مشکل مهم و اساسی در کشور هست و پروژه‌های نیمه تمامی داریم، بانک‌ها باید همراهی کنند و کمک کنند تا سرعت بیشتری به پرداخت تسهیلات برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن داده شود و وزیر راه و شهرسازی را که انصافاً فعال، با تحرک و دارای برنامه هست، کمک و مساعدت کنند. وزیر راه و شهرسازی وزیری متعهد پرکار و از بدو شروع کار به حمدالله با بررسی مشکلات کشور به خوبی دارند برنامه‌ها و اهداف را پیگیری می‌کنند. لذا سایر اجزای این سیستم هم باید همراهی کنند، کمک کنند تا بتوانیم در بخش تهیه مسکن برای متقاضیان و نیازمندان یک کار اساسی و مهم را انجام بدهیم.

رنجبر در پایان تاکید کرد: افزایش میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید بانک مرکزی به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد. برای موفقیت در جهت تحقق اهداف باید بانک مرکزی هم نسبت به افزایش سقف تسهیلات برای واحدهای در نظر گرفته شده مساعدت کند.

 
https://borhankhabar.ir/vdcj.meifuqetxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما