کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمودی: حضور قالیباف در لبنان نشان داد در کنار دیپلماسی باید از ظرفیت میدان نیز استفاده کرد

22 مهر 1403 ساعت 20:54

برهان خبر - سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس تاکید کرد: مهم‌ترین پیام حضور رئیس مجلس ایران در لبنان بیان این موضوع بود که جمهوری اسلامی در سخت‌ترین شرایط نیز دست از حمایت از مقاومت نخواهد کشید و در همه حال مدافع و حامی مجاهدان و رزمندگان منطقه است.


به گزارش برهان خبر، سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دستاوردهای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان اظهار کرد:‌ سفر آقای قالیباف به لبنان و ابتکار عمل  موثری که ایشان در حوزه دیپلماسی و میدان به عنوان مقام ارشد ایرانی داشتند، به موقع، هوشمندانه و تاثیرگذار بود. این سفر همچنین پیام‌های واضح و روشنی برای کشورهای منطقه، دولت‌های مختلف جهان، حامیان اسراییل و آمریکای جنایتاکار داشت و به طور کل هر دولتی به هر طریقی در سطح خود این پیام‌ها را دریافت کرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پیام حضور رئیس مجلس ایران در لبنان بیان این موضوع بود که جمهوری اسلامی در سخت‌ترین شرایط نیز دست از حمایت از مقاومت نخواهد کشید و در همه حال مدافع و حامی مجاهدان و رزمندگان منطقه است. اینکه آقای قالیباف خودش هدایت هواپیما را در لبنان برعهده می‌گیرد و در منطقه ای حاضر می‌شود که پیشتر با هدف ترور یکی از فرماندهان حزب الله توسط رژیم صهیونیستی بمباران شده بود، پیام حمایت از مقاومت، ایستادگی در مقابل رژیم صهیونسیتی و جلوه‌ای امیدبخش و انگیزه آفرین برای جوانان مقاومت را به همراه داشته است.

سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس تاکید کرد: همچنین اینکه آقای قالیباف قبل از حضور در ژنو در لبنان حاضر شدند، پیامی برای حاضران این اجلاس و پارلمان های کشورهای دنیا به همراه داشته است. قطعا با برنامه ریزی دقیقه نودی حاکمیت و حضور این مسئول ارشد در لبنان و گفت‌وگوها و دیدارهای دیپلماتیک گروه پارلمانی ایران در ژنو در روزهای اخیر شاهد نتیجه این اقدامات خواهیم بود.

محمودی در پایان یادآور شد: حضور رئیس مجلس ایران در لبنان نشان داد در کنار دیپلماسی باید از ظرفیت میدان نیز استفاده کرد.


کد مطلب: 5445

آدرس مطلب :
https://www.borhankhabar.ir//news/5445/محمودی-حضور-قالیباف-لبنان-نشان-کنار-دیپلماسی-باید-ظرفیت-میدان-نیز-استفاده

برهان خبر
  https://www.borhankhabar.ir/