يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد مطلب : 5445
جالب است ۰
برهان خبر - سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس تاکید کرد: مهم‌ترین پیام حضور رئیس مجلس ایران در لبنان بیان این موضوع بود که جمهوری اسلامی در سخت‌ترین شرایط نیز دست از حمایت از مقاومت نخواهد کشید و در همه حال مدافع و حامی مجاهدان و رزمندگان منطقه است.
محمودی: حضور قالیباف در لبنان نشان داد در کنار دیپلماسی باید از ظرفیت میدان نیز استفاده کرد
به گزارش برهان خبر، سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دستاوردهای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان اظهار کرد:‌ سفر آقای قالیباف به لبنان و ابتکار عمل  موثری که ایشان در حوزه دیپلماسی و میدان به عنوان مقام ارشد ایرانی داشتند، به موقع، هوشمندانه و تاثیرگذار بود. این سفر همچنین پیام‌های واضح و روشنی برای کشورهای منطقه، دولت‌های مختلف جهان، حامیان اسراییل و آمریکای جنایتاکار داشت و به طور کل هر دولتی به هر طریقی در سطح خود این پیام‌ها را دریافت کرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پیام حضور رئیس مجلس ایران در لبنان بیان این موضوع بود که جمهوری اسلامی در سخت‌ترین شرایط نیز دست از حمایت از مقاومت نخواهد کشید و در همه حال مدافع و حامی مجاهدان و رزمندگان منطقه است. اینکه آقای قالیباف خودش هدایت هواپیما را در لبنان برعهده می‌گیرد و در منطقه ای حاضر می‌شود که پیشتر با هدف ترور یکی از فرماندهان حزب الله توسط رژیم صهیونیستی بمباران شده بود، پیام حمایت از مقاومت، ایستادگی در مقابل رژیم صهیونسیتی و جلوه‌ای امیدبخش و انگیزه آفرین برای جوانان مقاومت را به همراه داشته است.

سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس تاکید کرد: همچنین اینکه آقای قالیباف قبل از حضور در ژنو در لبنان حاضر شدند، پیامی برای حاضران این اجلاس و پارلمان های کشورهای دنیا به همراه داشته است. قطعا با برنامه ریزی دقیقه نودی حاکمیت و حضور این مسئول ارشد در لبنان و گفت‌وگوها و دیدارهای دیپلماتیک گروه پارلمانی ایران در ژنو در روزهای اخیر شاهد نتیجه این اقدامات خواهیم بود.

محمودی در پایان یادآور شد: حضور رئیس مجلس ایران در لبنان نشان داد در کنار دیپلماسی باید از ظرفیت میدان نیز استفاده کرد.
https://borhankhabar.ir/vdcj.xeifuqexisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما