دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : 1490
جالب است ۰
برهان خبر - 144 نماینده مجلس شورای اسلامی در یک جلسه علنی به احمد وحیدی وزیر کشور 10 تذکر دادند.  
تذکر 144 نماینده در یک جلسه مجلس به وزیر کشور 
به گزارش خبرنگار برهان خبر احمد وحیدی وزیر کشور فقط در جلسه روز دوشنبه دهم اردیبهشت مجلس از 144 نماینده 10 تذکر با موضوعات مختلف دریافت کرد.  
 
این تذکرات در صحن مجلس توسط کریمی فیروزجائی عضو هیت رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است؛ 
 
1-تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر لزوم تعیین تکلیف روستاهای بالای ۱۰ هزار نفر در حریم شهر گنبد کاووس. 

2-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه 31  نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره لزوم رفع مشکلات ایجاد شده ناشی از راه‌اندازی سامانه نانینو برای مردم و نانوایان. 

3-تذکر حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند، نیمروز و هامون به به وزیر کشور در خصوص لزوم اقدام جدی درباره حاشیه نشینی در سیستان و خواهر خواندگی با کلان شهرهای تهران و مشهد. 

4- تذکر جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر لزوم تسریع در انتقال پسماند گیلان به مناطق خشک و ضرورت اجرای تقسیمات کشوری بر اساس قانون. 

5-تذکر حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به وزیر کشور دباره لزوم اجرایی کردن دستورات رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان. 

6-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیرکشور درباره لزوم رفع بوی بد محدوده ورودی شرق شیراز.  
 
7- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر مبنی بر کشور ضرورت رفع مشکل مسکن کارگری در محدوده شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز. 
 
8-تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره ضرورت پرداخت مطالبات پیمانکار پسماند شهرستان لاهیجان و لزوم تخصیص ماشین آلات جمع آوری زباله برای 10 دهستان. 

9-تذکر مجتبی یوسفی نماینده اهواز به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر کشور درخصوص لزوم برخورد با دستگاه های اجرایی و شرکت های موثر در آلودگی هوا و ضرورت تعطیلی شهرهای آلوده استان خوزستان. 

10- تذکر محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور به وزیر کشور درباره لزوم اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از قاچاق انسان و سوخت در کرمان.
https://borhankhabar.ir/vdcf.1dyiw6djxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما