پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : 1789
جالب است ۱
برهان خبر - دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه شهرک‌نشینان اسرائیلی به طرز وحشتناکی مانع رسیدن کمک‌ها به نوار غزه می شوند، گفت که حمله به رفح غیرقابل قبول است.
گوترش: حمله به رفح قابل قبول نیست
به گزارش برهان خبر به نقل از الجزیره، دبیرکل سازمان ملل در سی‌وسومین نشست اتحادیه عرب در منامه پایتخت بحرین سخنرانی کرد و به بحث درباره تازه‌ترین تحولات خاورمیانه به ویژه نوار غزه پرداخت.

آنتونیو گوترش که به عنوان مهمان در این نشست حضور داشت، گفت: شهرک‌نشینان اسرائیلی به طرز وحشتناکی مانع رسیدن کمک‌ها به نوار غزه می‌شوند. آسیبی که در تحولات غزه به غیرنظامیان وارد شد، در دهه‌های اخیر بی سابقه است.

وی ادامه داد: ما از اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، بسیار رنج می‌بریم و امیدواریم که این بحران بر سایر مناطق تأثیر نگذارد. جنگ غزه وحشتناک است و ما سیاست مجازات دسته‌جمعی فلسطینیان را نمی‌پذیریم.

دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه کمک‌های ارائه شده به نوار غزه بسیار ناچیز است، خاطرنشان کرد که مردم فلسطین به‌شدت گرفتار رنج و مشکلات هستند و حمله به رفح غیرقابل قبول است.

ولیعهد سعودی و پادشاه بحرین هم در افتتاحیه این نشست سخنرانی و از تشکیل کشور مستقل فلسطین و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت کردند.
https://borhankhabar.ir/vdcg.79qrak9uypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما