پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : 1947
جالب است ۰
برهان خبر - «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی جمهوری مالی برای ابراز همدردی با دولت و ملت ایران در سفارت تهران در این کشور آفریقایی حضور یافت.
حضور وزیر خارجه مالی در سفارت ایران برای ابراز همدردی
به گزارش برهان خبر به نقل از ایسنا، «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی جمهوری مالی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان  رئیسی و  امیر عبداللهیان و  امضای دفتر یادبود اظهار کرد: با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، دفتر یادبود درگذشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کردم.

وی در ادامه پیام تسلیت خود نوشت: با تأثر عمیق، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مالی، دفتر یادبود در پی فقدان غم‌انگیز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کردم.

وزیر امور خارجه مالی تصریح کرد : در این شرایط دردناک، از طرف سرهنگ آسیمی گویتا، رئیس جمهور دوره انتقالی، دولت و مردم مالی و از طرف خودم، غم‌انگیزترین تسلیت خود را به خانواده‌های این عزیزان، به مقامات و ملت برادر ایران ابراز  می‌نمایم.

«عبدالله جوپ» تصریح کرد : جمهوری مالی در کنار ایران می ایستد تا یاد و خاطره دو دولت مرد، دو میهن پرست، صلح دوست و عدالتخواه را گرامی بدارد که کاملا متعهد به ترویج ارزش های برادری و همبستگی بین مردم می باشند.

برای شادی روحشان دعا می کنیم.
https://borhankhabar.ir/vdcc.0qsa2bqomla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما