چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : 2115
جالب است ۰
برهان خبر - در پی بازشماری آرای 27 کاندیدای سمت دبیری، تغییرات قابل توجهی در آرای اعلام شده بوجود آمد بطوریکه آرای پاپی زاده و رنجبرزاده مساوی شد و با قرعه کشی پاپی زاده جایگزین رنجبرزاده شد. 
جابجایی در دبیری مجلس/ پاپی زاده جایگزین رنجبرزاده شد 
به گزارش برهان خبر، در پی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس در صحن مجلس در روز سه شنبه هشتم خرداد و تشکیک در آرای اعلام شده، آرای همه 63 کاندیدای 12 عضو هیئت رئیسه مجلس در سمت ریاست، نواب رئیسی، دبیری و ناطری بازشماری شد. 

با بازشماری در سمت نواب رئیسی 76 رای جابجا شده بود و همچنین در سمت دبیری 41 را به نوری قزلجه منتخب بستان آباد اضافه اعلام شد که در باز شماری از این آمار کم شد اما این بازشماری در سمت دبیری با شدت و حدت بیشتری رخ داد و نه تنها آرای داوطلبین این سمت تغییراتی داشت بلکه منجر به جابجایی و تغییر در ترکیب یک نفر در این سمت شد. 

برای سمت دبیری 27 منتخب کاندیدا  شدند که بر اساس اعلام رای اولیه  مجتبی بخشی پور ۱۲۰رای،  احمد نادری ۱۱۲رای، روح الله متفکرآزاد ۱۰۱رای، مجتبی یوسفی ۹۸رای، محمد رشیدی ۹۷رای، اکبر رنجبرزاده با ۹۵رای حائز اکثریت آرا شدند اما با بازشماری آراء، آرای 27 کاندیدا تغییر کرد و بطوریکه آرای رنجبرزاده منتخب اسدآباد و عباس پاپی زاده منتخب دزفول 82 رای بطور مساوی بود. 

با مساوی شدن آرای این 2 منتخب، قرعه کشی بین 2 نفر انجام شد که پاپی زاده جایگزین رنجبرزاده در هیئت رئیسه مجلس شد. 

جالب است روابط عمومی مجلس که در خصوص بازشماری و تغییرات آرا و نه تغییر در ترکیب در سمت ناظری و نواب رئیسی را با صدرو اطلاعیه اعلام کرده در خصوص این تغییر در آرا و ترکیب دبیری هیئت رئیسه تا کنون سکوت کرده و اطلاعیه ای نداده است.

اسامی کاندیداهای دبیری هیات رئیسه ؛  
اکبر رنجبر زاده 
روح‌الله متفکر آزاد 
صدیف بدری 
رضا جباری 
محمد رشیدی 
عباس پاپی زاده 
بهنام سعیدی 
مجتبی بخشی پور 
رحمت الله نوروزی 
سارا فلاحی 
زینب قیصری 
ابوالفضل ظهره وند 
ابوالقاسم جراره 
مجتبی یوسفی 
علیرضا زندیان 
غلامحسین زارعی 
عباس گلرو 
احمد نادری 
جمشید قائم مقام 
علی اصغر باقرزاده 
علیرضا عباسی 
فتح الله توسلی 
سمیه رفیعی 
علی شیرین زاد 
رضا تقی پور 
رحم دل بامری 
بیت الله عبدالهی
https://borhankhabar.ir/vdca.6nuk49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما