شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
کد مطلب : 2176
جالب است ۲
  قطعی سه مرتبه برق در زمان صحبت وحید حقانیان در جمع خبرنگاران وزارت کشور باعث شد که وی در کنایه ای به مسئولین وزارت کشور بگوید: «امیدوارم عمدی نباشد».
 کنایه یک کاندیدا به مسئولین وزارت کشور تا ثبت نام کاندیدای دیگر به همراه دخترش حاشیه سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری 
 به گزارش خبرنگار برهان خبر از وزارت کشور، سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری  حاشیه های جالبی داشت که به شرح زیر است؛

-مسعود پزشکیان در سومین روز ثبت نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور جهت ثبت نام مراجعه کرد. وی همراه با دخترش به ستاد انتخابات آمده بود و خبرنگاران ابتدا فکر کردند که خانم پزشکیان همسر وی است اما مسعود پزشکیان گفت که این خانم دختر بنده هستند. همسر پزشکیان فوت کرده اند و وی بعد از فوت همسرش دیگر ازدواج نکرد.

-وحید حقانیان نیز به ستاد انتخابات مراجعه و در ابتدا از نشان دادن شناسانه خود به خبرنگاران امتناع کرد اما با اصرار خبرنگاران شناسنامه را نشان داد.

-در زمانی که وی در جمع خبرنگاران صحبت می کرد سه بار برق سالن قطع شد و زمانی که برق متصل شد بلافاصله حقانیان با کنایه به مسئولین ستاد انتخابات گفت :امیدوارم که عمدی نباشد.

-علیرضا زاکانی نیز به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد و زمانی که به پایین پله های سالن ثبت نام رسید خبرنگاران از وی درخواست کردند که مجددا وارد شود تا بتوانند فیلم و عکس های بهتری بگیرند وی نیز پذیرفت.

-برخی از خبرنگاران از زاکانی سوال کردند که تا آخر می مانید؟ اشاره خبرنگاران این بود که برخی وی را کاندیدای پوششی می دانند و بعد از ثبت نام به نفع دیگران انصراف می دهد، اما زاکانی سوال خبرنگاران را بی جواب گذاشت.

-زاکانی قبل رفتن پشت تریبون بر روی صندلی سالن نشست و اصحاب رسانه برای گرفتن عکس و فیلم شهردار را احاطه کردند.

-در زمانی که برق قطع شد خبرنگاران و اهالی رسانه سروصدای زیادی کردند و با هشدار مسئولین ستاد انتخابات روبرو شدند.

-حبیب الله دهمرده نیز از جمله کسانی بود که به ستاد انتخابات مراجعه کرد و نکته جالب اینکه وی تنها کاندیدای بود که سخنرانی متفاوتی نسبت به بقیه انجام داد و رزومه خود را بیان کرد و با تشویق حاضران روبرو شد.

-سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نیز جهت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد و خبرنگاران زمانی که وی در حال نوشیدن آب بود با ایشان شوخی کردند و پرسیدند آیا در مسیر تشنه شدید وی نیز پاسخ داد بله. 

-محمدرضا میرتاج‌الدینی اولین روحانی است که تا این لحظه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده است.

-زهره الهیان نیز به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد . وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید با شورای نگهبان جهت رجال سیاسی محسوب شدن، رایزنی کردید پاسخ داد: بله. 

-نکته قابل توجه اینکه زهره الهیان اولین خانمی است که تا به الان در این دوره برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

-فداحسین مالکی نماینده فعلی مجلس نیزبه ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد و در پاسخ به خبرنگاران که می گفتند شناسانه را افقی بگیرید،گفت: نمی‌دانم به کدام ساز شما برقصم.

- تذکرات و سخت گیری بیش از حد مسئولین ستاد انتخابات کشور و بخصوص دخالت مسئول روابط عمومی وزارت کشور در کار خبرنگاران و عکاسان و امر و نهی  به خبرنگاران و عکاسان از دیگر حاشیه های امروز بود بطوریکه اجازه انتشار تمام اخبار را به خبرنگاران نمی دهند.

-محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با توجه به سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم بیان کرد: امروز ۲۳ متقاضی داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به ستاد مراجعه کردند که ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.

-وی افزود: امروز ۸ نفر ثبت نام کردند که عبارتند از سید احمد رسولی نژاد، مسعود پزشکیان، سید وحید حقانیان، حبیب الله دهمرده، علیرضا زاکانی، سید محمدرضا میر تاج الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی.

-سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طی سه روز ثبت‌نام‌ها ۸۰ مراجعه‌کننده داشتیم که ۸ خانم و ۷۲ آقا بودند و مجموع تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان به ۱۷ نفر رسید.

به گزارش برهان خبر، ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز شد و کاندیداها به مدت پنج روز (تا ۱۴ خرداد) فرصت دارند با حضور در ستاد انتخابات کشور در این انتخابات ثبت‌نام کنند. پس از اتمام این فرصت پنج‌روزه، شورای نگهبان از ۱۵ خرداد به مدت هفت روز صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند تا در نهایت اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در ۲۲ خرداد به وزارت کشور اعلام شود. پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، کاندیداهای انتخابات ۱۵ روز (تا ۶ تیر) فرصت تبلیغات دارند. از هفت تیرماه تبلیغات انتخاباتی ممنوع و
 
https://borhankhabar.ir/vdch.qnit23nz-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما