دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : 2216
جالب است ۰
 ثبت نام نماینده های دوربینی در انتخابات ریاست جمهوری هر چند توجه رسانه ها را به خود جلب کرده اما در این میان ثبت نام نماینده سابق گرمسار که دارای پرونده قضائی و حکم محکومیت است و در اکثر جلسات مجلس هم غایب بود، تعجب برانگیز است.
ثبت نام نماینده ای با پرونده قضایی و غیبت مکرر در جلسات مجلس برای ریاست جمهوری
 به گزارش برهان خبر، علی اردشیر مطهری نماینده سابق گرمسار که پرونده قضائی داشته و حتی سال گذشته حکم 2 سال حبس وی و نقض این حکم از سوی دیوان عالی کشور رسانه ای شده بود و برای انتخابات مجلس دوازدهم هم رد صلاحیت شد، امروز با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

غیبت های مکرر این نماینده سابق در جلسات صحن مجلس سال گذشته مکررا در رسانه ها بازتاب می یافت. بطوریکه خبرگزاری فارس بیستم مهر سال گذشته در خبری تحت عنوان « غیبت یک نماینده در هشت جلسه از 9 جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه» نوشت: در طول این هفته نمایندگان در هفت نوبت جلسات علنی برگزار کردند که در مجموع 127 نماینده در این جلسات غایب بودند اما اردشیر مطهری نماینده گرمسار در هشت جلسه از 9 جلسه غایب بود».

تا کنون بیشتر ثبت نام شده های انتخابات ریاست جمهوری از نماینده های سابق مجلس هستند که یا در انتخابات مجلس دوازدهم رد صلاحیت شدند و یا موفق به راه یابی به مجلس نشدند.
 
https://borhankhabar.ir/vdcc.sqia2bqiela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما