دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
کد مطلب : 2218
جالب است ۱
در ادامه ثبت نام فله ای و نماینده های دوربینی در انتخابات ریاست جمهوری، امروز شاهد ثبت نام برادران نیکزاد در انتخابات بودیم.
ثبت نام 2 برادر در انتخابات ریاست جمهوری/ حضور یک برادر، تکلیف شرعی برادر دیگر را ساقط نکرد؟
  به گزارش خبرنگار برهان خبر، با پایان یافتن پنچ روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم،  حدود 250 نفر به ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت نام انتخابات مراجعه کردند که بیشتر این افراد نمایندهای ادوار، سابق و فعلی مجلس هستند.
در این میان امروز و در آخرین روز ثبت نام شاهد ثبت نام 2 برادر بودم.

اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علی نیکزاد نائب رئیس فعلی مجلس 2 برادر هستند که امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند.

اکبر پس از ثبت نام گفته «مشکلات  اقتصادی با الهام گیری از راهبردهای شهید رئیسی حل می‌شود» اما علی گفت « دولتمرد باید پاسخگویی را سرلوحه خود قرار دهد».

جالب است که اکثر افراد بخصوص نمایندگان فعلی، سابق و اداور که برای ثبت نام اقدام می کنند، احساس تکلیف شرعی و احساس مسئولیت خدمت به مردم را دلیل این حضور عنوان می کنند و حتی آنهایی که ثبت نام هم نکردند ساقط شدن این احساس تکلیف و مسئولیت را دلیل ثبت نام نکردن عنوان می کنند اما چطور با حضور یک برادر، برادر دیگر همچنان احساس تکلیف شرعی کرده و در انتخابات حضور یافت؟.

ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز شد و تا ساعت 18 امروز ادامه داشت.

شورای نگهبان از ۱۵ خرداد به مدت هفت روز صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند تا در نهایت اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در ۲۲ خرداد به وزارت کشور اعلام شود. پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، کاندیداهای انتخابات ۱۵ روز (تا ۶ تیر) فرصت تبلیغات دارند.

از هفت تیرماه تبلیغات انتخاباتی ممنوع و روز هشتم تیرماه انتخابات برگزار می‌شود
https://borhankhabar.ir/vdce.z8wbjh8wv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما