شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : 2831
جالب است ۱
برهان خبر - جو بایدن پس از عملکرد ناامیدکننده‌ای در مناظره پنج‌شنبه با دونالد ترامپ که نگرانی‌ها درباره سن و سلامت ذهنی او را تشدید کرده بود، در یک گردهمایی سعی کرد نشان دهد که برای ادامه مبارزات انتخاباتی اعتماد به نفس کافی دارد.
بایدن: کنار نمی‌کشم
به گزارش برهان خبر به نقل از نیویورک‌تایمز، به نظر می‌رسید که بایدن پیشنهادهای اخیر برای کناره‌گیری به نفع یک نامزد جوان‌تر در مقابل ترامپ در انتخابات حساس نوامبر را نادیده گرفته است. بایدن گفت: "قصد دارم این انتخابات را پیروز شوم. وقتی زمین می‌خورید، باید بلند شوید."

این سخنرانی پس از آن انجام شد که بسیاری از ناظران سیاسی عملکرد بایدن در مناظره روز پنج‌شنبه با ترامپ را فاجعه‌آمیز توصیف کردند. ترامپ سخنان تحریک‌آمیزی و بعضا دروغی را مطرح کرد اما پاسخ‌های بایدن که گاهی پراکنده و نامفهوم به نظر می‌رسید، باعث شد تا ترامپ در سایه قرار گیرد.

بسیاری از رای‌دهندگان پیش از مناظره فقط نگرانی‌هایی در مورد سن بایدن داشتند، اما عملکرد متزلزل او در مناظره منجر به موجی از درخواست‌ها برای کناره‌گیری او و جایگزینی با یک نامزد جدید شد.

هنوز مشخص نیست که رای‌دهندگان بالقوه چگونه به عملکرد بایدن در مناظره واکنش نشان خواهند داد، اما گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر موج وحشت در میان مقامات حزب دموکرات است. اما در عین حال بعید به نظر می رسد که بخواهند جایگزینی برای بایدن در نظر بگیرند.

مایکل تایلر، سخنگوی کارزار انتخاباتی بایدن گفت که هیچ بحثی در مورد احتمال جایگزینی برای بایدن در حال مطرح نیست. او به خبرنگاران گفت: "ما ترجیح می‌دهیم یک شب بد داشته باشیم تا اینکه یک نامزد با دیدگاه بد برای آینده کشور داشته باشیم."

در حال حاضر، به نظر می‌رسد مسئولان حزب دموکرات با وجود نگرانی‌های فزاینده در مورد قدرت بایدن به عنوان یک نامزد، به ادامه کار با او مصمم هستند.
https://borhankhabar.ir/vdcf.md0iw6dcygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما