شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : 3150
جالب است ۰
رئیس کمیته ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان فعلی و ادوار مجلس با پزشکیان رئیس جمهور منتخب، جزئیات این جلسه را تشریح کرد.
پیشنهاد نمایندگان فعلی و ادوار به رئیس جمهور منتخب چه بود؟
ناصر نصیری رئیس کمیته ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برهان خبر با اشاره به جلسه عصر امروز نمایندگان فعلی و ادوار با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب گفت: در این دیدار که به مدت دو ساعت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ طول کشید جمع زیادی از نمایندگان فعلی و ادوار حضور داشتند که دیدگاه های خود را در موضوعات مختلف بیان کردند و پیشنهاداتی به رئیس جمهور منتخب دادند.

وی افزور: اینجانب نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختم. همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت نمایندگان برای اداره بهتر امور کشور صحبت کردم. 

نماینده اسبق گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین تاکید کردم که نمایندگان ادوار در دولت های مختلف مورد بی‌توجهی قرار گرفتند و امیدوارم این موضوع دیگر در دولت چهاردهم تکرار نشود و همه نمایندگان فعلی ادوار مورد توجه باشند. 

نصیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مبارزه با اژدهای هفت سر فساد گفت: در حال حاضر همه  هفت سر اژدهای فساد فعال است تا روزنه‌ای پیدا کنند و وارد کابینه شوند که اینجانب از آقای پزشکیان درخواست کردم که اجازه ندهد تا هفت سر اژدها در کابینه رخنه کند. 

وی با بیان این که فریده اولاد قباد به نمایندگی از نمایندگان زن ادوار در این جلسه صحبت کرد، گفت: وی بر استفاده از ظرفیت زنان برای حل مشکلات زنان و پیگیری مطالبات آنها در دولت چهاردهم، همچنین بر پیگیری مطالبات و مشکلات خانواده های شهیدان و ایثار گران تاکید کرد و پیشنهاد داد تا دولت چهاردهم توجه بیشتری به زنان و بانوان جامعه داشته باشد. 

رئیس کمیته ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این جلسه همچنین معین‌الدین سعیدی نماینده  سابق چابهار به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت صحبت کرد، گفت: آقای سعیدی بر همدلی و اتحاد همه‌ طیف های مختلف سیاسی و قومی در دولت چهار دهم تاکید داشت و به آقای پزشکیان پیشنهاد داد تا به این مسئله ی مهم توجه کند. همچنین وی عنوان کرد که چه آن هایی که به دکتر پزشکیان رای دادند و چه آن هایی که رای ندادند و یا به کاندیدای رقیب رای دادند، از این ملت هستند و باید به مطالبات آنها توجه شود. 

نصیری افزود: یدالله اسلامی رئیس مجمع نمایندگان ادوار نیز خیلی معتدل صحبت کرد و تاکید داشت که باید از این فضای ایجاد شده برای تعادل و توجه به مشکلات همه‌ طیف های مختلف مردم استفاده شود و با ارامش به دنبال حل مشکلات مردم بود. 

وی با بیان این که غلام‌رضا نوری قزلجه به نمایندگی از نمایندگان مجلس دوازدهم در این جلسه صحبت کرد، گفت:  همچنین دکتر عزیزی نماینده سابق شیروان، آقای همتی نماینده سابق سمنان، آقای شوشتری نماینده سابق قوچان و برخی دیگر از نمایندگان فعلی و ادوار نیز در این جلسه صحبت کردند.

نماینده اسبق گرمی با بیان این که این مراسم هیچ حاشیه ای نداشت، تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان استقبال خوبی از این جلسه داشتند و آقای پزشکیان هم به ابراز احساسات نمایندگان پاسخ می داد.
https://borhankhabar.ir/vdca.mnek49n6w5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما