يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : 3159
جالب است ۰
برهان خبر - ولادیمیر زلنسکی گاف اخیر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست ناتو را که در آن رئیس‌جمهور اوکراین را "رئیس‌جمهور پوتین" خطاب کرد، کم اهمیت دانسته و گفته است که این "اشتباهی" است که اکنون می‌توان فراموش کرد.
زلنسکی: اشتباه بایدن را می‌توان فراموش کرد
به گزارش برهان‌خبر به نقل از رویترز رئیس‌جمهور اوکراین در فرودگاه شانون ایرلند در روز شنبه به خبرنگاران گفت: "این یک اشتباه بود. فکر می‌کنم آمریکا حمایت زیادی از اوکراینی‌ها کرده است. بنابراین می‌توانیم برخی از اشتباهات را فراموش کنیم."

 بایدن ۸۱ ساله روز پنجشنبه در اجلاس ناتو که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تشکیل ناتو در واشنگتن دی‌سی برگزار شد، زلنسکی را اشتباها پوتین خطاب کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که به شدت در تلاش است تا در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال دوباره کاندید شود، هنگام اعلام پیمان جدید ناتو-اوکراین تپق زد و به اشتباه زلنسکی را "رئیس‌جمهور [ولادیمیر] پوتین" خطاب کرد. اگرچه بایدن سریعا خود را اصلاح و اعلام کرد که رهبر اوکراین در واقع قصد دارد پوتین را "شکست دهد"، این حادثه بار دیگر همه توجه‌ها را به سن و سال او و گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامت ذهنی‌‌اش جلب کرد. 

این اتفاق که در پی عملکرد بسیار ضعیف او در اولین مناظره ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ مقابل رقیب جمهوری‌خواهش، دونالد ترامپ، رخ داد، بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
https://borhankhabar.ir/vdcj.ietfuqevhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما