يکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : 3459
جالب است ۰
  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  رضا رحمانی هم سابقه وزارت دارد و هم سابقه نمایندگی مجلس، گفت: اگر ایشان برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شود، نمایندگان به وی اعتماد خواهند کرد.
 رحمانی هم سابقه وزارت دارد و هم مجلس/ نمایندگان به وی اعتماد خواهند کرد
 حجت الاسلام و المسلمین جواد حسینی کیا نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  برهان خبر با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر اسبق صمت، گزینه خوبی برای تصدی این وزارتخانه  در دولت چهاردهم است، گفت: ایشان فرد توانمندی است و بخوبی می تواند وزارتخانه را اداره کند و با تصدی این وزارتخانه، در تحقق اهداف و کاهش مشکلات موفق خواهد شد.

وی با بیان اینکه رحمانی از بدنه وزارت صمت است، افزود: ایشان هم تجربه نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد و هم در دولت های مختلف در وزارت صمت بود و تجربه مدیریت و وزارت را داراست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان گزینه خوبی برای این وزارتخانه است، تصریح کرد: آقای رحمانی در شرایط سخت تحریم وزیر صمت بود و با برنامه های کارشناسی شده مشکلات صنعت بخصوص خودرو را کاهش داد.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه این تجربیات خوب در موفقیت ایشان موثر است، گفت: اگر اقای رحمانی بعنوان وزیر صمت به مجلس معرفی شود، از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت چرا که وی هم مدیر توانمندی است. هم وزیر صمت بود. هم سابقه نمایندگی مجلس را دارد و چند سال هم سابقه ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را بر عهده داشت.

وی افزود: امیدوارم با کمک هم، دولت چهاردهم در خدمت به مردم موفق باشد.

 
https://borhankhabar.ir/vdcc.pq1a2bq0ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما