سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد مطلب : 4342
حمایت محکم پورازغدی از مواضع پزشکیان درباره ضرورت اصلاح نظام آموزشی؛ 

آماده دعوا بودم اما باید به شما کمک کنم

جالب است ۰
برهان خبر - شنیده شده، حسن رحیم‌پور ازغدی در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مواضع پزشکیان درباره ضرورت اصلاح نظام آموزشی به طور جدی حمایت کرده است.
آماده دعوا بودم اما باید به شما کمک کنم
به گزارش برهان خبر، پزشکیان در این جلسه از ناکارآمدی نظام آموزشی و تبدیل آن به محلی مدرک فروشی گلایه کرده و گفته که مدارس به شدت گرفتار بی عدالتی شده و به اسم غیرانتفاعی دکان درست کرده اند و من خودم زمانی که برای تحصیل به تهران آمدم چون پول نداشتم نتوانستم فرزندانم را در مدرسه خوبی ثبت نام کنم.

 روزی که دیدم چون پول ندارم فرزندانم نمی توانند آموزش خوبی دریافت کنند به زمین و زمان بد و بیراه می گفتم.
دانشگاهها هم تبدیل به دکان مدرک فروشی شده اند و نمی‌دانم چرا باید به دانشگاهها بودجه بدهیم که فارغ التحصیل بیکار تربیت کنند. دانشگاههای ما در نسل دوم مانده اند در حالی که دانشگاههای دنیا به نسل ۴ و ۵ ارتقا یافته اند. چرا ما باید منابع کشور و عمر جوانان را در چنین چرخه ای هدر دهیم.

نظام آموزشی باید برای همه خدمات یکسان ارائه دهد.
پس از این سخنان رییس شورایعالی انقلاب فرهنگی، ازغدی می‌گوید که من در مدت حضورم در شورا چنین سخنان انقلابی نشنیده بودم، خدا را شکر که شما رییس جمهور شدید. من خودم را آماده کرده بودم در این دوره با شما دعوا کنم حالا میبینم باید به شما کمک کنم.

سخنان شما نزدیکترین سخنان در زمینه نظام آموزشی به مبانی انقلاب است. ما را از شما ترسانده بودند.

من مثل بقیه به شما تبریک نمیگویم به شما تسلیت میگویم چون وارد عرصه سختی شده اید که خیلی ها در مقابل با شما هستند و از پشت به شما خنجر می زنند. امیدوارم سال بعد هم همین مواضع را داشته باشید.
ما در شورا کلی سند و حرف های خوب اما بی خاصیت تولید کرده ایم.
https://borhankhabar.ir/vdce.e8ebjh8xw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما