شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : 4406
جالب است ۰
برهان خبر - یک پمپ بنزین در انزلی بجا عرضه بنزین به مردم به وانت پر از گالن بنزین می داد و این بنزین در حاشیه صف طولانی لیتری 20 هزار تومان به فروش می رسید. 
بنزین 20 لیتر 400 هزار تومان در شهرهای شمالی/بنزین بجای مردم به وانت با گالن داده شد 
به گزارش خبرنگار برهان خبر، با تعطیلات آخر هفته گذشته تعداد زیادی از مسافران به شهرهای شمالی بخصوص استان گیلان سفر کردند. 

در همین راستا جاده چالوس شاهد ترافیک سنگینی بود و برخی از مسافران تهرانی برای رسیدن به این شهرها حداقل 20 ساعت در مسیر بودند. 

با ازدحام مسافران و ترافیک سنگین، در پمپ های بنزین نیز صف های طولانی تشکیل شد و با تشکیل صف و ندادن بنزین به مردم بازار فروش بنزین با قیمت بالاتر رونق گرفت. 

در همین راستا در یکی از پمپ بنزین های شهر انزلی (پمپ بنزین فلاح)، به یک وانت با تعدادی زیادی گالن های 20 لیتری، بنزین داده شد و این بنزین ها در محدوده شهر و در کنار پمپ بنزین ها با قیمت لیتری 20 هزار تومان به فروش می رسید. 

در همین راستا یکی از مسافران به خبرنگار برهان خبر گفت: اینجانب مهدی ترابی به اتفاق خانواده، مسافر استان گیلان شهرستان بندر انزلی بودم. در ساعت 1:30 بامداد دیروز جمعه شاهد تحویل بنزین به وانت باری که پر از گالن بنزین بود، بودم اما به مردم عادی به بهانه اینکه بنزین تمام شده، بنزین داده نمی شد.   

وی با بیان اینکه عکس وانتی که در حال پر کردن گالن ها بوده را گرفته، گفت: این اقدام کارگر پمپ بنزین متاسفانه علت ترافیک شدید و اتمام بنزین و ایجاد بازار سیاه در بیرون پمپ بنزین شده بود. 

این مسافر استان گیلان گفت: کارگران پمپ بنزین به مسافران می گفتند برگردید شهرهای خودتان و چرا آمدید اینجا؟.
https://borhankhabar.ir/vdcf.xdjiw6djvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما