شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : 5804
جالب است ۰
برهان خبر - وزارت خارجه عربستان سعودی حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.
عربستان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد
به گزارش برهان خبر، وزارت خارجه عربستان حمله تجاوزکارانه بامداد امروز(شنبه) رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان همچنین خواهان خویشتن‌داری و آرامش شد.

وزارت خارجه عربستان تأکید کرد: حمله به ایران نقض حاکمیت این کشور و نقض قوانین و عرف بین‌المللی است. ما بر موضع ثابت خود درباره مخالفت با ادامه تشدید تنش در منطقه و گسترش دامنه نزاع که امنیت و ثبات کشورهای منطقه و ملت‌های آن را تهدید می‌کند، تأکید می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما از تمام طرف‌ها می‌خواهیم خویشتن‌داری و کاهش تنش را حفظ کنند.

وزارت خارجه عربستان در ادامه نسبت به تداوم نزاع‌های نظامی در منطقه هشدار داد و از جامعه بین‌المللی و طرف‌های کارآمد خواست به نقش و مسؤولیت خود درباره کاهش شدت تنش و پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه عمل کنند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگری‌های خود در منطقه، بامداد شنبه سعی داشت پایگاه‌هایی نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که شکست خورد.

در بیانیه قرارگاه پدافند هوایی ایران نیز آمده است: با وجود هشدارهای قبلی مسؤولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
https://borhankhabar.ir/vdci.uawct1av5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما