چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : 2908
جالب است ۰
محمد ذوقی: گفتگو با فیروز کریمی مربی کار کشته فوتبال کشور کار ساده ای نیست و انصافا مدت زیادی هم است که  مصاحبه ای هم انجام نداده، حتی بعد از ناکامی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا او حاضر به مصاحبه نشد اما امروز  به واسطه انتخابات ریاست جمهوری  حاضر شد چند دقیقه با ما همکلام شود تا نظرش را در خصوص حمایت از کاندیدا های دور دوم اعلام کند. 
با انتخاب آقای پزشکیان  آینده روشنی را پیش روی تمامی ایرانیان و ایران عزیز می بینم
او در خصوص این که چرا از آقای پزشکیان حمایت کرده به پایگاه خبری برهان خبر گفت: بنده تمام مناظرات دور اول را گوش کردم  انصافا  یک نفر در مقابل 5 نفر بود و خیلی خوب توانست  با رقبا، رقابت کند.
 فیروز کریمی مربی با سابقه کشور مان در ادامه  بیان کرد: به خاطر صداقت و پاک دستی و از همه مهمتر دلسوز بودن ایشان در قبال مردم کشورش  باعث شد تا به همراه دیگر ورزشکاران از ایشان حمایت کنم و امید وارم با اکثریت آرا به عنوان رییس جمهور  دولت چهاردهم برگزیده شوند.

وی در خصوص خواسته خود از اقای دکتر پزشکیان در صورت پیروز شدن در انتخابات گفت: توجه خاص به توسعه ورزش بانوان در دو بخش همگانی و قهرمانی و جلوگیری از فساد و رانت در ورزش و به خصوص در فوتبال را مهمترین خواسته خود از ایشان دانست.
همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و جوانان مؤمن انقلابی در عرصه های تصمیم سازی و مدیریتی ورزش کشور با رویکرد آینده نگری درعرصه های مختلف ورزش بویژه ورزش قهرمانی از جمله فوتبال خواستار شد.و (وی ای آر) در ایران لازم است که باشد. امیدوارم که با حضور ایشان که علاقه خاصی هم به فوتبال دارند با این تکنولوژی دیگه حق کسی خورده نشود.
  فیروز کریمی در پایان افزود: ما بهترین مردم دنیا را داریم ،با دعوت از آحاد مردم برای حضور دردور دوم انتخابات ریاست  جمهوری با انتخاب آقای پزشکیان آینده روشنی را پیش روی تمامی ایرانیان و ایران عزیز می بینم.
به این نتیجه‌ رسیدم که باید تصمیمی گرفت که آن تصمیم در نهایت عاقبت بخیری برای تمام ایرانیان را به همراه داشته باشد
وی افزود: انتخاب مسیر راه و آینده کشور تاثیر زیادی بر سرنوشت مردم خواهد داشت لذا من با احترام به همه کاندیداها به این نتیجه‌ رسیدم که دکتر مسعود پزشکیان می‌تواند این کشتی پر تلاطم را به خوبی به ساحل نجات برساند.
احترام به آینده ضروری ترین نیاز انسان‌هاست. تمام ایرانیان با درک این مهم باید در روز جمعه 15 تیرماه به پای صندوق رای بروند و به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند. 
کریمی  در خصوص مناظره‌های انتخاباتی گفت به نوعی شاید مشابه کری خوانی‌های ما فوتبالی ها باشد .



 
https://borhankhabar.ir/vdca.wnuk49noa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما