سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : 3042
جالب است ۰
محمد ذوقی- انتخابات غیرمنتظره و تغییر رییس‌جمهور، به‌معنی تغییرات در کابینه دولت و هیات وزیران نیز خواهد بود. باتوجه به در پیش بودن رقابت‌های المپیک و پارالمپیک پاریس و همین‌طور وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران، شاید انتخاب وزیر ورزش و جوانان را نیز مهم‌تر از قبل کند.
مدعيان و زياده خواهان به دنبال صید ماهی های درشت!
به گزارش برهان خبر، اين روزها، همه كساني كه بنوعي در موضوع انتخابات شركت و راي خود را به صندوق انداخته اند، مدعي بوده و هستند كه راي آنها مسعود پزشكيان بوده است! كه راست و دروغش هم به گردن همه راويان و مدعياني كه اين چنين اعلام داشته و مي دارند. ادعايي كه آن افراد بواسطه آن و به زعم خودشان مي خواهند بدنبال صيد ماهي هاي درشت از بركه اي خشك و بي آب باشند!

همچنين اين روزها در بين اهالي ورزش و همه آنهايي كه دستي بر آنش آن داشته و دارند و مدعي راي به مسعود پزشكيان هم هستند، كه متاسفانه تعدادشان هم كم نيست؟ مدعيان گرفتن مسئوليت بسيارند! مدعياني كه صبح خودشان را شايسته وزارت ورزش مي دانند و بعد از ظهر كس ديگري را براي اين كار كانديدا مي كنند’ يكي عكس خودش را در سالن فوتسال با مسعود پرشكيان مي گذارد و ديگري كه در مسيري مسعود پزشكيان را ديده و با هزار زحمت با او عكسي را به يادگار انداخته است، با انتشار همان عكس حق خودش را در كابينه دولت آينده كمتر از وزارت نمي داند. اين روزها، متاسفانه روزي نيست، كه نام فرد جديدي براي تصدي وزارت ورزش بر سر زبانها نباشد! يكي از مسعود سلطاني فرد مي گويد و فرد ديگر، از رضا صالحي اميري سخن مي گويد!

يكي نام محمد دادكان را مطرح مي كند و ديگري نام فردي كه نسبت به او دلبستگی و وابستگي دارد را عنوان مي دارد! غافل از اينكه همه اينها نوعي گمانه زني بوده و تا زماني كه توسط رئيس جمهور، رسما اعضاي كابينه براي گرفتن راي اعتماد به مجلس معرفي نشوند، اين گونه شايعات همچنان ادامه خواهند داشت! فقط در اين بين حواس دوستان بايد به مدعيان و زياده خواهان باشد كه در ادامه راه با عملكرد اشتباه شان كار را براي آنها خراب نكنند.
 
https://borhankhabar.ir/vdca.ynek49nwu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما