دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : 3808

دنیا مالی نیامده تجدید شد

اهرم فشار مجلسی ها یا انتخاب بر اساس شایستگی
جالب است ۰
محمد ذوقی- شایستگی مجموعه دانش، مهارت‌ها، خصوصیات شخصیتی، علایق، تجربه‌ها و توانمندی‌های مرتبط با شغل که دارنده آن‌ها را قادر می­ سازد در سطحی بالاتر از حد متوسط به ایفای مسئولیت بپردازد. در واقع شایستگی‌ها الگویی را ارایه می‌کنند که نشان دهنده‌‌‌ی فرد با عملکرد برتر در شغل محوله است.
دنیا مالی نیامده تجدید شد
به گزارش برهان خبر، بزرگان گفته اند نبین کی میگه ببین چی میگه. نمیدانم با این مقدمه کوتاه می توانم وارد بحث شوم یا نه اما منظورم حاشیه هایی است که برای احمد دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش ایجاد شده است.

همه چیز با یک توییت وی که مخالفتش را با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان علنی کرده آغاز می شود. بالطبع  دنیا مالی نباید از نظر حزبی و گروهی معرفی شود ولی یک نگاه به اطراف ببندازیم و ببینیم دنیا مالی آیا براساس شایستگی انتخاب شده یا با اهرم فشار مجلسی ها.

اگر شایستگی دارد مهم نیست که چه کسی و چه حزب و گروهی اورا تحمیل کرده ضمن اینکه من براین باورم دکتر. پزشکیان اگر شایستگی طرف نبود هرگز زیر بار نمی رفت. خدا وکیلی احمد دنیا مالی شایسته تر از سلطانی فر و دار و دسته ای که او حمایت می کرد نیست ؟ البته تاکید همه ما بر ادامه کار کیومرث هاشمی بوده و هست و از رئیس جمهور انتظار داریم نگاهش به آقای هاشمی هم فراجناحی باشد.

 تازه کیومرث هاشمی با وجودی که منتخب دولت سیزدهم بود هرگز در انتخابات موضع گیری نکرد چون او یک مدیر ورزشی است . بنابراین دو نتیجه داریم . اول احمد دنیا مالی در فدراسیون قایقرانی مدیریت خودش را به اثبات رساند و حقیقتا از مدیران کاردانی است که می تواند ورزش را هدایت کند و مورد اقبال اغلب ورزشی ها و رسانه ها هم هست.

دوم استفاده از توانمندی و تجربه ارزشمند آقای کیومرث هاشمی که بخش زیادی از  موفقیت ورزش ما در المپیک مدیون درایت و حمایت ها و مدیریت ارزشمند ایشان بوده است . او برخلاف بسیاری از وزاری دولت سیزدهم که سه ماه است عملا کار را زمین گذاشته اند برای همین المپیک شب و روزش را گذاشت در حالیکه نیک واقف بود جانشینش را هم تعیین کرده اند.

بهترین پست اجرایی برای  وی ریاست یا دبیرکلی کمیته ملی المپیک است که به شدت در المپیک این خلا را احساس کردیم. در هر حال همانقدر که تاکید بر استفاده از آقای هاشمی با کوله باری از تجارب مدیریتی و با سلامت و عزت نفس بالا از سوی رییس جمهور منتخب داریم از دوستانی که به بهانه توییت شخصی احمد دنیا مالی دنبال زدن وی هستند می خواهیم اول به شایستگی وی نگاه کنند و سپس به شعارهای انتخاباتی مسعود پزشکیان که معتقد به استفاده از افراد کاربلد و اجرای شایسته سالاری در تعیین مدیریت ها بود توجه بفرمایند.
https://borhankhabar.ir/vdca.wnek49naa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما