يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : 5002
خیار خورده ها پیاده شوند! 

ندانم کاری ها را گردن دشمنان نیندازیم

جالب است ۰
محمد ذوقی - "تعدادی از قهرمانان دهه ۶۰ که در اردوی شبانه روزی خوابگاه آزادی بودند به باغی در کرج دعوت می شوند. در برگشت و نرسیده به عوارضی که کمیته هم مستقر بود توصیه میشه نفری یک خیار بخورید تا بوی دهن عوض بشود و کمیته گیر نده جناب مفتش میاد جلو ماشین و میگه شیشه پایین ... هنوز حرفی نزده میگه هرکی خیار خورده بیاد پایین! "
ندانم کاری ها را گردن دشمنان نیندازیم
"تعدادی از قهرمانان دهه ۶۰ که در اردوی شبانه روزی خوابگاه آزادی بودند به باغی در کرج دعوت می شوند.
در برگشت و نرسیده به عوارضی که کمیته هم مستقر بود توصیه میشه نفری یک خیار بخورید تا بوی دهن عوض بشود و کمیته گیر نده جناب مفتش میاد جلو ماشین و میگه شیشه پایین ...
هنوز حرفی نزده میگه هرکی خیار خورده بیاد پایین! "
در مثل مناقشه نیست ولی پس از افشای لیست کاروان وزنه برداری رنگارنگ ‌و خانوادگی در راه اسپانیا گویا از نهاد نظارتی دستور لغو سفر را صادر می کنند.
امروز اغلب افراد اضافی که با عنوان ماساژور، تدارکاتچی، کمک ماساژور، کمک دستیار و کمک آشپز و کاتب و یار و غمخوار اسمشان جزو اعزامی ها بود ولی ۶ جوان ملی پوش براثر ندانم کاری رئیس و دبیر فدراسیون حذف شده بودند یکی یکی اطلاعیه داده اند که ما از اول هم نمی خواستیم برویم...
اگر راست می گویید نامه انصرافی خود را به همان تاریخ قبل از اعزام منتشر کنید.
آقاجان 
طرف خودش رئیس یک انجمنی است که همین دو هفته پیش از سفر خسته کننده تایلند برگشته و حالا نمی دانیم چه ارتباطی است بین آن رشته ورزشی با ورزش وزنه برداری؟ 
آقایان قهرمان المپیک! شما که لنگ یک بلیط اسپانیا نیستید و حداقل برای ظاهر کار هم که شده از قبل به طور شفاف اعلام می کردید هزینه خانواده را خودمان شخصا تقبل کرده ایم.
برای اعزام همکاران رسانه ای خوشحالیم و هیچ تنگ نظری نداریم اما خیلی ناراحتیم که همکار رسانه ای با عنوان ماساژور تن به مسافرت بدهد . شخصیت و جایگاه رسانه ای بالاتر از هر عنوانی است ضمن اینکه ماساژور تخصصی باید همراه تیم باشد چون برای آنها نیز جای سوال خواهد بود که چرا یک خبرنگار با  این عنوان به اروپا می رود.
نکته مهمتر به نتایج ضعیف وزنه برداری در المپیک بر می گردد. 
تصور ما غلط از آب در آمد که فکر می کردیم سجاد آن شیروانی به عنوان یک قهرمان خوشنام و تحصیلکرده توانایی های بالاتری دارد اما کوچ کیانوش رستمی در کنار نتایج بسیار ضعیف المپبک نشان داد سجاد انوشیروانی برای ریاست فدراسیون المپیکی فاقد پختگی و کارایی لازم است .
بخصوص که ۶ ملی پوش جوان ما با ندانم کاریها از حضور در مسابقات جهانی اسپانیا محروم شدند.
اصلا هم جای توجیه ندارد.
لطفا این را گردن فدراسیون جهانی نیندازید چه اینکه همه کشورهای عضو متوجه دستورالعمل شده اند و فقط برای فدراسیون ایران ناخوانا بوده است؟ 
فدراسیون وزنه برداری نیاز به یک مدیر توانمند دارد که دنبال کار و برنامه اصولی باشد نه در گیر حواشی و سفر خانوادگی و توجیه کردن و ندانم کاری ها را گردن دشمنان انداختن.
https://borhankhabar.ir/vdci.uawct1aurbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما