دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
کد مطلب : 5684
آقایانی که با یک غوره سردی شان و با یک مویز گرمی شان می شود

مشهور شاید، محبوب خیر!

جالب است ۰
محمد ذوقی - ای کاش برخی از مدیران، مربیان، دست اندرکاران و … ورزش و بالاخص فوتبال به جای برخوردهای همیشه طلبکارانه خود که با یک غوره سردی شان و با یک مویز گرمی شان می شود، اندکی آستانه تحمل شان را تقویت کرده و بالا می بردند تا خود و مخاطبان شان اندکی در فضای آرام تری می توانستند به بیان نظرات خود بپردازند.
مشهور شاید، محبوب خیر!
به گزارش برهان خبر، ای کاش برخی از مدیران، مربیان، دست اندرکاران و … ورزش و بالاخص فوتبال به جای برخوردهای همیشه طلبکارانه خود که با یک غوره سردی شان و با یک مویز گرمی شان می شود، اندکی آستانه تحمل شان را تقویت کرده و بالا می بردند تا خود و مخاطبان شان اندکی در فضای آرام تری می توانستند به بیان نظرات خود بپردازند.
امیر قلعه نویی که تا پیش از بازی با قطر در امارات سعی می کرد که در مقابل انتقادات از خود صبوری نشان بدهد، بعد از برد ۴ بر یک در مقابل قطر چنان از خود بی خود و به منتقدانش تاخت که تعجب خیلی ها را برانگیخت!
قلعه نویی که خودش بهتر از هر کس دیگری می داند که تیمش مشکلات تاکتیکی بسیاری دارد، باز به رسم گذشته مخالفانش را تهدید و از آنها طلب رزومه کرد و با این کار با زبان بی زبانی آنها را عده ای بیسواد نامید که با اره برقی در پی زدن و حذف او هستند و با این کار دوباره در مقابل خودش دشمن فرضی قرار داد، غافل از اینکه منتقد، هیچ گاه دشمن نیست و اگر نقدی هم می کند بخاطر تعصبی است که به تیم ملی کشورش داشته و می خواهد که همیشه آن را در بهترین شرایط ببیند.
قلعه نویی در شرایطی از منتقدانش رزومه می خواهد که اگر قرار به رزومه دادن در این فوتبال باشد، باید خیلی ها که درست یا غلط بر مسند مدیریت، مربیگری و … در فوتبال تکیه زده اند هم باید رزومه بدهند، که در این وضعیت خیلی چیزها ثابت خواهد شد و دودش هم به چشم اهالی فوتبال خواهد رفت!
متاسفانه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گویا هنوز طی این سالهای متمادی مربیگری اش هنوز شرح وظایف ارکان مختلف دست اندکار فوتبال که رسانه هم یکی از آنهاست را نمی داند، چرا که اگر غیر از این می بود، قطعا او چنین موضعی در مقابل منتقدین خود نمی گرفت. شاید شرایط کنونی امیر قلعه نویی در فوتبال و تیم ملی منعکس کننده این واقعیت باشد که او مربی مشهوری هست! اما محبوب نیست!
https://borhankhabar.ir/vdce.v8nbjh8pe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما