سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : 5708
جالب است ۰
محمد ذوقی - اخبار ناخوشایندی که از اتفاقات ناگوار در فوتبال پایه به گوش می رسد ، تار و پود هر فردی را بهم می ریزد.
فوتبال پایه روی لبه تیغ
به گزارش برها خبر، درگیری های ناتمام در جریان رقابت های جوانان و نوجوانان کار را به جاهای باریک کشانده ، بطوریکه بیم آن می رود  این درگیری ها منتج به حوادث غیرقابل باور شود.

شاید باور اینکه در رقابت های رده جوانان چاقو کشی شود و مکان مقدس ورزش به چاله میدان در آید ، سخت باشد اما متاسفانه اینگونه حوادث تلخ تر از زهر روی داده و‌ واقعیت دارد .

وقتی ذبح اخلاق در رده های پایه بنمایش در می آید ، چگونه می توان کورسوی امیدی به فردای این فوتبال داشت و ..‌.
زخم این بی اخلاقی ها تازه دهان باز نکرده و باید اقرار کرد ، مدتهاست فوتبال ما در این ایتم روی لبه تیغ رفته است .

علت این حرکات آزار دهنده مثل روز روشن است ، وقتی« نتیجه گرایی صرف» حرف نخست را بزند ، بازار شرط بندی داغ باشد و برای موارد فرهنگی در باشگاه‌ها تره خرد نکنند  طبیعی است که نمیتوان روزنه امیدی متصور بود.

باید اقرار کرد رواج ادبیات خشن و  ناهنجاریهای یاد شده ، ماحصل رویکرد تندخویانه و نبود فراست در نزد برخی از مدیران و مربیان تیم‌های رده پایه است که فضا را این‌چنین غبارآلود کرده است.

از اینها گذشته بحث مهم دیگر این است که مسوولان انضباطی بیشتر جریمه های مالی را برای خاطیان در نظر میگیرند و برخورد جدی که جنبه محرومیت های شدید باشد ، کمتر بچشم می خورد .
در واقع فقدان عنایت باشگاه‌ها به ترویج اخلاق مداری از یک سو و مماشات کمیته های انضباطی با افراد خاطی از سویی دیگر ، در مضاعف شدن این قصه تلخ دخیل است.‌
خوف آن داریم که گاف های ادامه دار و دست روی دست گذاشتن به یک عادت بد تبدیل شود که در آن صورت باید فاتحه اخلاق را خواند ، مگر آنکه برای رهایی از این چالش تدبیر جدی تری اتخاذ شود .
 
https://borhankhabar.ir/vdcb.gbsurhbzwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما