چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : 2108
جالب است ۰
برهان خبر - آیین افتتاح ۳ هزار و ۴۹ واحد مسکونی در شهر جدید پرند در جنوب غرب استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
۳ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند افتتاح شد
به گزارش برهان خبر از پرند، مهرداد بذرپاش عصر امرزوز در آئین افتتاح واحد های مسکونی در حوزه نهضت ملی مسکن شهر پرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: امروز در استان تهران 26 هزار و 804 واحد مسکونی افتتاح می‌شود که 3 هزار و 49 واحد سهم شهر پرند است که تقدیم مردم عزیز شد.

وی افزود: شهید رئیسی همواره دغدغه ساخت مسکن برای مردم را داشت و امروز می بینیم که وعده ایشان تحقق یافت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه‌ای که امروز در شهر پرند افتتاح کردیم نماد پیگیری‌های شبانه روزی و همت رئیس جمهور شهید است، در همین پروژه 2سفر به شهر پرند انجام دادند و تأکید داشتند که هرچه زودتر افتتاح شود.

بذرپاش در ادامه با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، برای حوزه مسکن زحمات زیادی کشیده است، اضافه کرد: به همت دولت سیزدهم و زحمات و پیگیری های شهید آیت الله رئیسی در استان تهران 26 هزار و 804 واحد تقدیم مردم شریف شد که بسیار قابل توجه است و عملیات اجرایی 37 هزار و 455 واحد نیز آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امید احمدی فرماندار، حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند، کاظمی امام جمعه پرند، رحمانی رئیس دادگستری رباط کریم و معاون وزیر راه و شهر سازی حضور داشتند.
https://borhankhabar.ir/vdcc.xqia2bqs4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما