چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : 2765
رئیس ستاد مردمی جمهور حامیان دکتر قالیباف در گفتگو با برهان خبر:

دکتر قالیباف مدیری با تجربه، اجرایی و میدانی است/ دارای همه شاخصه های مدیر قوی و کارآمد

جالب است ۰
  ستاد مردمی جمهور حامیان دکتر قالیباف با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا با شعار پیشرفت نمی کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در راس قوه مجریه نیاز به مدیری با تجربه، اجرایی و میدانی دارد.
دکتر قالیباف مدیری با تجربه، اجرایی و میدانی است/ دارای همه شاخصه های مدیر قوی و کارآمد

صادق سلیمی بنی، رئیس ستاد مردمی جمهور حامیان دکتر قالیباف در گفتگو با برهان خبر گفت: شاخص مدیریتی برای کشور ما شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی است و هر مدیری در این مسیر بود، انقلابی است و می‌تواند به مردم خدمت کند.

وی افزود: کشور در دهه پنجم انقلاب باید در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی قرار بگیرد.

رئیس ستاد مردمی جمهور حامیان دکتر قالیباف با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا با شعار پیشرفت نمی کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در راس قوه مجریه نیاز به مدیری با تجربه، اجرایی و میدانی دارد.

رئیس ستاد مردمی جمهور حامیان دکتر قالیباف اظهار داشت: همه شاخصه های مدیر قوی و کارآمد در مردی وجود دارد که آثار او را ما در شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس دیده ایم.

سلیمی بنی تاکید کرد: خارج از همه صف بندی های سیاسی، آنها که علاقه به ایران دارند و قلبشان برای پیشرفت ایران می تپد، به مرد عمل و تحول ،جناب آقای دکتر قالیباف رای دهند.

چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم جمعه تیر برگزار می شود. در این انتخابات جهبه انقلاب دارای پنچ نامزد است. قالیباف، جلیلی، قاضی زاده، زاکانی و پورمحمدی پنچ نامزد جبهه انقلاب هستند و پزشکیان نامزد اصلاح طلبان است.
 
https://borhankhabar.ir/vdcb.0b5urhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما