چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
کد مطلب : 2433
نماینده گرگان درگفتگو با برهان خبر اعلام کرد؛ 

حضور بیش از 400 نماینده فعلی و ادوار مجلس در همایش قالیباف 

جالب است ۲
برهان خبر -نماینده گرگان با اشاره به همایش انتخاباتی قالیباف با حضور نمایندگان فعلی و ادوار مجلس گفت: در این همایش بیش از 400 نماینده فعلی و ادوار مجلس حضور داشتند. 
حضور بیش از 400 نماینده فعلی و ادوار مجلس در همایش قالیباف 
رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برهان خبر با بیان اینکه نشست انتخاباتی محمد باقر قالیباف با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس عصر دیروز سه شنبه 22 خرداد در خارج از مجلس و در مجتمعی در خیابان سمیه تهران برگزار شد، گفت: در این نشست که به مدت سه ساعت طول کشید بیش از 400 نماینده فعلی و ادوار مجلس حضور داشتند. 

وی افزود: نمایندگانی از طیف های مختلف مجلس در این نشست حضور داشتند که حمایت قاطع خود را از قالیباف و برنامه‌های او برای ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند که حضور ایشان در انتخابات به مشارکت بیشتر می انجامد. 

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 نماینده فعلی و 2 نماینده ادوار در این نشست به بیان دیدگاههای خود پرداختند، افزود: سید البرز حسینی و لطف الله سیاهکلی از نمایندگان ادوار و علی بابائی کارنامی نماینده فعلی ساری و علی نیکزاد نماینده فعلی اردبیل و رئیس ستاد انتخاباتی وی در این نشست به بیان دیدگاههای خود پرداختند. 

سنگدوینی با اشاره به سخنان قالیباف در این نشست گفت: آقای قالیباف تاکید داشتند که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از نظرات و پیشنهادات مختلف نمایندگان برای حل مشکلات کشور استفاده خواهد کرد و از نظرات نمایندگان در رفع مشکلات حوزه های انتخابیه بهره خواهد برد. 

وی تعامل سازنده بین مجلس و دولت را محور دیگر سخنان قالیباف دانست و افزود: آقای قالیباف تاکید کردند که باید روابط مجلس و دولت تقویت شود و در این زمینه باید تعامل بهتری بین 2 قوه برقرار کرد. 

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف دارای برنامه های مترقی و قابل اجرای برای رفع مشکلات کشور است، تصریح کرد: آقای قالیباف بر کار جهادی و تلاش شبانه روز تاکید داشت و گفت که باید با روحیه دوران دفاع مقدس برای خدمت به نظام و مردم کار کنیم.
https://borhankhabar.ir/vdcd.s0x2yt0osa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما