جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : 2950
جالب است ۰
برهان خبر - 2 وزیر علوم و آموزش پرورش که مسئولیت آموزش نسل جوان را بر عهده دارند، از 88 نماینده تذکر دریافت کردند. 
تذکر 88 نماینده به 2 وزیر علوم و آموزش و پرورش
به گزارش خبرنگار برهان خبر، نمایندگان مجلس از وضعیت آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور رضایت ندارند و در همین زمینه مرتب در صحن مجلس به 2 وزیری که در این زمینه مسئولیت دارند، تذکر می دهند و از عملکرد آنها انتقاد می کنند. 

احکام بازنشستگی فرهنگیان، اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، کمبود مدارس دولتی، نوسازی مدارس، جذب نیروهای خرید خدماتی آموزشی، عدالت آموزشی و قانون جهش تولید دانش‌بنیان محورهای تذکر نمایندگان به رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم است. 
 
این تذکرات بدین شرح است؛ 
 
تذکر 57 نماینده به رضا مراد صحرایی 


1-تذکر فرامرز شاهسواری و بهنام رضوانی و علیرضا نوین به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان بر مبنای 90 درصد شاغل همتراز با لحاظ نمودن فوق العاده رتبه بندی. 
 
2-تذکر غلامحسین زارعی به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان. 
 
3-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم رفع مشکل کمبود مدارس دولتی در مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان های شاهین شهر و میمه. 
 
4-تذکر کمال حسین پور و 18 نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت توجه و تسریع در نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس در سه شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد. 
 
5-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و تعداد 32 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم تسریع در روند جذب نیروهای خرید خدماتی آموزشی در نظام آموزش و پرورش. 
 
تذکر 31 نماینده به وزیر علوم 


1-تذکر علیرضا نثاری نماینده نهاوند به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص لزوم رعایت عدالت آموزشی در اجرای طرح آمایش و بازنگری در تغییر ملی نهاوند به مجتمع آموزش عالی. 
 
2-تذکر حسنعلی اخلاقی امیری و 15 نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد لزوم اجرای بند(چ) ماده (4) قانون جهش تولید دانش‌بنیان درخصوص صدور اسناد مالکیت زمین‌های پارک علم و فناوری.
https://borhankhabar.ir/vdch.mnit23nwvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما