شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : 3421
جالب است ۰
برهان خبر - باراک اوباما از کامالا هریس، به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات پیش‌روی آمریکا حمایت کرده و به گمانه‌زنی درباره حمایت احتمالی‌اش از وی پایان داد. 
اوباما هم به جمع حامیان هریس پیوست
به گزارش برهان‌خبر به نقل از بی‌بی‌سی باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا و میشل اوباما، همسرش در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که معتقدند خانم هریس بینش، شخصیت و قدرت لازم برای کنترل وضعیت کنونی را دارا است‌.

اوباما در زمره بیش از ۱۰۰ دموکرات برجسته‌ای بود که خانم هریس پس از اعلام کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی، با آن‌ها صحبت کرد.

اوباما طی بیانیه‌ای در آن زمان از این اقدام بایدن تمجید کرد اما حمایت خود از خانم هریس را اعلام نکرده‌بود.

کامالا هریس، حمایت اکثریت نمایندگان دموکرات را به دست آورده و این موضوع او را در مسیر تبدیل شدن به نامزد رسمی این حزب در کنوانسیون ماه آگوست (ماه آتی میلادی) قرار داده است.

اوباماها در بیانیه خود قول دادند هر کاری که بتوانند برای انتخاب هریس انجام دهند.

این زوج در بیانیه خود گفتند: "ما با رئیس‌جمهور بایدن موافقیم، انتخاب کامالا یکی از بهترین تصمیماتی بود که او گرفته است."

"هیچ شکی در ذهن ما نیست که کامالا هریس دقیقا آنچه را که برای پیروزی در این انتخابات و خدمت به مردم آمریکا لازم است، دارد."

این بیانیه همراه با ویدیویی از خانم هریس منتشر شد که در آن او تماسی تلفنی از اوباماها دریافت و آن‌ها حمایت خود را از نامزدی هریس اعلام می‌کنند.
https://borhankhabar.ir/vdcb.5bfurhba8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما