دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : 2705
جالب است ۰
برهان خبر - جو بایدن و دونالد ترامپ خود را برای اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند. 
خط و نشان‌های ترامپ و بایدن پیش از مناظره جدید
به گزارش برهان خبر مناظره پنج‌شنبه که توسط سی‌ان‌ان میزبانی می‌شود، سومین بار خواهد بود که کاندیداهای دموکرات و جمهوری‌خواه در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. البته این اولین رویارویی آنها در این دوره انتخاباتی است.

این دو در سال ۲۰۲۰ در برابر یکدیگر رقابت کردند و دو بار مناظره داشتند.

جو بایدن وقت خود را با مشاورانش در اقامتگاه ریاست جمهوری کمپ دیوید گذراند و در مناظره‌های تمرینی شرکت کرد. 
 
باب بائر، که به عنوان مشاور کاخ سفید تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما خدمت کرده بود، در مناظره‌های تمرینی بایدن، نقش دونالد ترامپ را بازی می‌کند.

کمپین بایدن اعلام کرد که قصد دارد صدها مهمانی و رویداد در ایالت‌های کلیدی آمریکا برای گرم‌کردن فضای مناظره پیش رو، برگزار کند.

علاوه بر این قرار است مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی و دیجیتالی در تلاش برای ارتباط با رای‌دهندگان اجرا شود. این رویدادها گروه‌هایی را هدف قرار می‌دهند که برای انتخاب مجدد بایدن حیاتی به شمار می‌آیند.

میچ لاندریو، معاون کمپین بایدن روز یکشنبه گفت که یکی از استراتژی‌ها حمله به رقیب جمهوری‌خواه در مورد مشکلات قانونی و شخصیتی او خواهد بود. 

در همین حال، ترامپ هم به روشی دیگر در حال تدارک برای مناظره است. او شنبه را در مسیر کمپین گذراند و در میان مشاورانش خطوط حمله و تاکتیک‌ها را بررسی کرد. او در هفته‌های اخیر اقدام به برگزاری مجموعه‌ای از جلسات با سناتورهای آمریکایی و مشاوران کرده‌است.

به گزارش روزنامه هیل، ترامپ همچنین در حال بحث درباره نحوه برخورد با موضوعاتی مانند شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱ در کاپیتول‌هیل است، که بایدن آن را حمله به دموکراسی آمریکایی نامیده است.

روز شنبه، رئیس‌جمهور سابق در فیلادلفیا یک تجمع برگزار و در آنجا به بایدن حمله کرد.

ترامپ برنامه‌های بایدن در اقامتگاه کمپ‌دیوید را مورد تمسخر قرار داد و او و مشاورانش را بازنده این رقابت دانست.
https://borhankhabar.ir/vdcf.xd0iw6detgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما