سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد مطلب : 2736
گفت و گوی برهان خبر در برنامه "راه حل" با یک فعال سیاسی اصولگرا:

وهاب عزیزی: در بین کاندیدهای اصولگرا فقط "قالیباف" سابقه کار اجرایی دارد

جالب است ۰
برهان خبر - وهاب عزیری، فعال سیاسی اصولگرا مهمان یکی دیگر از برنامه های "راه حل" برهان خبر بود، او در این گفت و گو تاکید کرد تکلیف اصلاح طلبان در این انتخابات با حضور مسعود پزشکیان کاملا مشخص است.
وهاب عزیزی: در بین کاندیدهای اصولگرا فقط "قالیباف" سابقه کار اجرایی دارد
وهاب عزیری، فعال سیاسی اصولگرا مهمان یکی دیگر از برنامه های "راه حل" برهان خبر بود، او در این گفت و گو تاکید کرد تکلیف اصلاح طلبان در این انتخابات با حضور مسعود پزشکیان کاملا مشخص است.
او در ادامه این گفت و گو به حضور چهار کاندیدا از سوی جناح اصولگرایان اشاره می کند و می گوید: عده ای می گویند اینها برای رقابت جدی آمده اند و عده ای هم می گویند آنها آمدند که به سایر رقبای خود کمک کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا به حضور مصطفی پور محمدی هم اشاره می کند و می گوید: دلیل حضور ایشان هنوز معلوم نیست اما چیزی که مشخص است، این است که تنها فردی که در میان اصولگرایان سابقه کار اجرایی دارد محمد باقر قالیباف است.
او ادامه می دهد: در میان کاندیداها محمدباقر قالیباف بهترین کارنامه را دارد،برای اینکه نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم، بهترین کار این است که عقبه افراد را بررسی کنیم و همین بررسی ها نشان می دهد که شخص محمد باقر قالیباف کارنامه درخشان تری دارد.
به گفته عزیزی تمام شهردارانی که پس از قالیباف روی کار آمدند مانند "حناچی" هیچ کاری نکردند حتی شرایط را بدتر هم کردند.
او تاکید می کند: تمام پیشرفت هایی که امروز در سطح شهر مانند افزایش ایستگاههای مترو، ساخت ابنیه ها و ... می بینید همه در زمان مدیریت قالیباف در شهرداری اتفاق افتاده و همین الان هم شهرداری با اجاره دادن این فضاها می تواند سرپا بایستد.
این فعال سیاسی اصولگرا می افزاید: اگر محمدباقر قالیباف، رئیس جمهور شود می تواند با برنامه های عملیاتی که دارد می تواند کشور را به سمت توسعه و پیشرفت ببرد.
او می گوید: کسی که وارد انتخابات شده با همه وجود و آبرو وارد انتخابات شده است. مردم نسبت انتخابات سرد هستند و جریان سیاسی باید بیایند و به مردم کمک کنند.
 او در پاسخ به این پرسش که دولت پیش رو باید چه موضوعات مهمی را در نظر بگیرد می گوید: کشور نیاز به تحول دارد و تحول حلقه مفقوده نیاز‌های احتماعی است؛ توجه به این نیازها می تواند به روند توسعه را تسریع ببخشد.
عزیزی این را هم اضافه می کند که دولت های قبلی کارنامه موفقی نداشتند و ما تازه از روحانی عبور کردیم، بکارگیری از افرادی که در دولت روحانی بودند یعنی قرار نیست در دولت جدید اتفاق خاصی بیفتد.
او ادامه می دهد: روحانی از افرادی در دولتش استفاده کرد خسته بودند و آنها هشت سال کار کردند برای همین فلسفه تکرار این فرایند منطقی نیست.
او با اشاره به اینکه پزشکیان فردی سلیم و نفس است می گوید: اما آقای پزشکیان برنامه ای برای اداره کشور ندارد، او در کارنامه اش فقط سابقه کوتاه مدت در وزارت بهداشت را دارد.
این فعال سیاسی اصولگرا می افزاید: خواندن نهج البلاغه به معنای توانمند بودن برای ریاست جمهوری نیست زیرا ما در کشور حافظ قرآن و نهج البلاغه داریم.
عزیزی معتقد است: در حال حاضر کشور نیاز به یک فردی دارد که کارگاه توسعه داشته باشد تا بتواند به پیشرفت کشور کمک کند.
 
 
https://borhankhabar.ir/vdcj.te8fuqeamsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما