يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : 2852
جالب است ۱
برهان خبر - نمایندگان مجلس با اشاره به ضرورت تغییر در وضعیت معیشتی و گرانی ها در جامعه، بر انتخاب پزشکیان بعنوان رئیس جمهور تاکید کردند و گفتند: پزشکیان می تواند وضعیت فعلی کشور را سروسامان دهد. 
تاکید نمایندگان بر تغییر وضع موجود با انتخاب پزشکیان 
به گزارش برهان خبر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر برگزار شد که هیچ یک از چهار نامزد نتوانستند حائز اکثریت آراء شوند و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم راه یافتند. 

انتخابات مرحله دوم روز جمعه این هفته 15 تیر برگزار می شود. 

خبرنگار برهان خبر سراغ نمایندگان فعلی و سابق مجلس رفته و نظر آنها را راجع به این 2 کاندیدا پرسیده است. 

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای دکتر پزشکیان مدیری صادق، سالم، پاک دست، با ایمان و انقلابی واقعی است، گفت: ایشان امروز در معرض انتخاب قرار گرفته است و با انتخاب ایشان بسیاری از مشکلات امروز جامعه حل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم 2 راه دارند، افزود: راه اول ادامه مسیر فعلی و وضع موجود و راه دوم تغییر در این وضعیت فعلی کشور است. 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد: با انتخاب راه ول شاهد ادامه گرانی ها، تورم، کاهش سطح روابط خارجی، وضعیت نامناسب معیشت و مسکن مردم خواهیم بود. 

نوری قزلجه ادامه داد: اما با انتخاب راه دوم شاهد تغییر در وضعیت فعلی کشور مبتنی بر عقلانیت و اخلاق خواهیم بود و پرچمدار این راه هم دکتر پزشکیان است. 
 
وی با بیان اینکه ما باید فرایندها و روشها را تغییر بدهیم، تصریح کرد: باید مشکلات و معضلات جامعه را با مشی عقلانیت و اخلاق و با تکیه بر آرمانهای انقلاب، امام راحل و شهدا و شایسته سالاری و مسیری که رهبری تعیین می کند، حل کنیم. 
 
نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما هم در مسیر توسعه داخلی، هم در مذاکرات سطح بین المللی و مراودات خارجی باید بر مبنای عقلانیت، عدالت، کرامت و نیروهای کارآمد صرف نظر از سلیقه های سیاسی عمل کنیم. 

نوری قزلجه تصریح کرد: این نامزدها دیدگاههای خود را در خصوص موضوعات مختلف مثل فیلترینگ، حجاب، روابط خارجی، توسعه و حل معضلات کشور بیان کرده و می کنند و اکنون باید مردم بین 2 گزینه انتخاب کنند که آیا وضعیت فعلی ادامه یابد و به با انتخاب دکتر پزشکیان به استقبال روزهای بهتر برویم. 

پزشکیان و سروسامان وضعیت فعلی کشور 
 
همچنین مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده سابق شهر بابک در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما حامی قلبی دکتر پزشکیان هستیم، افزود: کار را که کرد، آنکه تمام کرد. تپش ضربان ایران عزیز برای عبور از پیچ تاریخی انتخاب بالا گرفته، تنها یک قدم برای سربلندی وطن در پیش داریم. 

وی با بیان اینکه پزشکیان می تواند وضعیت فعلی کشور را سروسامان دهد،  تاکید کرد: باید تیرکمان آرش شویم و بازوی رستم دستان، جمعه را جمع شویم تا تاریخ ساز باشیم. نگذاریم برایمان تاریخ نویسی کنند. 

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: قلب ما ستاد خانه به خانه پزشک قلب ایران عزیز است.  

رضاحسینی خطاب به مردم بزرگ ایران و جوانان غیرتمند وطن، تاکید کرد: امروز نشستن و نظاره کردن چاره سربلندی و افتخار و تصمیم گیری برای حال و آینده خودمان و کشورمان نیست. وقتی فرصت انتخاب داریم، گلایه از اوضاع چرا؟. 

وی گفت: وقتی توان تاریخ سازی داریم اجازه تاریخ نویسی برایمان جایز نیست. وقتی می‌توانیم اقتصاد و معیشت را راهبری و سامان دهیم انگشت حسرت به دهان چرا؟ 

نماینده سابق شهر بابک در  مجلس شورای اسلامی افزود: باید قلب مان را ستاد خانه به خانه پزشک قلب ایران عزیز کنیم. بپا خیزیم و نشان دهیم ایرانی است که خواستن را توانستن می‌کند، نه آنانکه طمع دارند به ایران. 

رضاحسینی با دعوت آحاد مردم به پای صندوق های رای در روز جمعه این هفته تصریح کرد: وقتی فرصت برایمان مهیاست تا رئیس جمهور خودمان را به پاستور بفرستیم، باید این کار را بکنیم.
https://borhankhabar.ir/vdci.warct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما