سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : 2884
جالب است ۰
برهان خبر - 67 نماینده به محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند که محور عمده تذکرات آنها انتقاد از پرداختن نکردن مطالبات گندمکاران و واردات بی رویه برنج بود. 
تذکر 67 نماینده به وزیر جهاد/انتقاد از پرداختن نکردن مطالبات گندمکاران و واردات بی رویه برنج  
به گزارش خبرنگار برهان خبر، پرداخت نکردن مطالبات گندمکاران و مشکلات کشاورزان همواره در صحن مجلس مورد پیگیری و انتقاد نمایندگان بوده است. بطوریکه همواره در جلسات علنی نمایندگان این موضوع را یا در قالب تذکر شفاهی و یا تذکر کتبی دنبال می کنند. 
 
در 2 جلسه اخیر مجلس در همین زمینه 67 نماینده به محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند که به شرح زیر است؛ 
 
1-تذکر رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم تسریع در پرداخت پول گندمکاران استان گلستان. 
 
2-تذکر احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت پرداخت طلب گندمکاران شهرستان اردستان و حوزه انتخابیه. 
 
تذکر 65 نماینده در جلسه سوم تیر؛

1-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و 27 نماینده به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم حمایت از کشاورزان جوکار با خرید محصول جو با نرخ مناسب تضمینی و جلوگیری از واردات بی رویه این محصول. 

2-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و 33 نماینده به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار. 

3-تذکر رحیم کریمی به وزیر جهاد کشاورزی در مورد ضرورت تخصیص کود شیمیایی به کشاورزان شهرستان سمیرم. 

4-تذکر حسین صمصامی به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم بازنگری و اصلاح مصوبه حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی برای برخی کالاهای اساسی همچون شکر و حبوبات. 

5-تذکر محمدرضا احمدی سنگری به همراه تعدادی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم جلوگیری از واردات برنج خارجی برای سال زراعی جدید.
https://borhankhabar.ir/vdcd.j0x2yt0joa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما