دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : 2879
جالب است ۰
برهان خبر - مهرداد بذرپاش به خاطر وضعیت نامناسب راه ها، جاده ها و راه آهن و همچنین طرح نهضت ملی مسکن از 98 نماینده تذکر گرفت. 
بذرپاش از 98 نماینده تذکر گرفت/انتقاد از طرح مسکن تا وضعیت نامناسب راه ها  
به گزارش خبرنگار برهان خبر، در 2 جلسه اخیر مجلس شورای اسلامی (یکشنبه سوم تیر و یکشنبه دهم تیر)، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از 98 نماینده تذکر گرفته است. 

 محور تذکرات این نمایندگان در خصوص وضعیت نامناسب راهها، جاده ها و راه آهن و همچنین طرح نهضت ملی مسکن بود. 
 
تذکر 55 نماینده در جلسه دیروز مجلس 

1-تذکر احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم بهسازی روکش آسفالت اتوبان کاشان به اردستان و نائین. 
2-تذکر سید جمال موسوی نماینده ماهنشان به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تکمیل جاده زنجان به دنگی. 
3-تذکر حبیب قاسمی نماینده شهررضا و تعداد 13 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم مشخص کردن تکلیف پیمانکاران و تکمیل طرح میدان بسیج شهررضا. 
4- تذکر علی جعفری آذر نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر راه درباره لزوم کاهش عوارض و رفع ایرادات و نواقص آزاد راه تبریز – سهند. 
5-تذکر میثم ظهوریان ابوترابی نماینده مشهد به همراه  22 نماینده دیگر در مورد لزم تکمیل راه آهن شلمچه - بصره. 
 
تذکر بیش از 43 نماینده به وزیر راه در جلسه روز یکشنبه سوم تیر؛ 

1-تذکر بیت الله عبداللهی به وزیر راه درباره لزوم فعالسازی طرح راهسازی بوی چبل در شهرستان اهر. 
2-تذکر علیرضا نثاری نماینده نهاوند و 26 نماینده به وزیر راه در خصوص لزوم رسیدگی بر مشکلات طرح نهضت ملی مسکن و عدم پرداخت تسهیلات مشخص شد. 
3-تذکر رحیم کریمی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت تسریع در چهاربانده کردن جاده سمیرم. 
4-تذکر محمدرضا احمدی سنگری و تعدادی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم رسیدگی به جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز خمام، بیجار و بزرگراه سراوان- سیاهکل در استان گیلان. 
5-تذکر جعفر قادری و 11 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت تأمین واگن و لوکوموتیو مورد نیاز برای خطوط ریلی شیراز به سایر مراکز استان‌ها.
https://borhankhabar.ir/vdch.qnit23n6wftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما