پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : 3386
جالب است ۰
برهان خبر - جمهوری خواهان مدعی هستند که هریس یک "دیوانه چپ رادیکال" است، زیرا بایدن معاون خود را یک فرد "سرسخت" و "با تجربه" ستایش کرده است.
آغاز حملات ترامپ به کامالا هریس
به گزارش برهان خبر به نقل از سی ‌بی‌اس دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، حملات جدیدی را آغاز کرده است تا رقیبش کامالا هریس را یک افراطی چپ‌گرا معرفی ‌کند. او مدعی است که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حزب دموکرات، "نیروی محرکه سوپرلیبرال" در پشت سیاست‌های جو بایدن بوده است.

ترامپ روز چهارشنبه در یک گردهمایی تبلیغاتی در شارلوت، کارولینای شمالی گفت: «اگر می‌خواهید مراقبت‌های بهداشتی سوسیالیستی، تورم ویران‌کننده، نابودی انرژی آمریکا، و یک چپ لیبرال افراطی دروغ‌گو و افراطی فرمانده شما باشد، پس کامالا هریس نامزد شماست.»

ترامپ که بارها نام هریس را اشتباه تلفظ می‌کرد، گفت که معاون رئیس‌جمهور به عنوان لیبرال‌ترین عضو مجلس سنای آمریکا شناخته شده است و سناتور برنی سندرز، که خود را یک سوسیالیست دموکرات توصیف می‌کند، او را یک میانه‌رو نشان داده است.

ترامپ به ویژه به سوابق هریس در زمینه سقط جنین و مهاجرت اشاره کرد و مدعی شد که او طرفدار "اعدام" نوزادان بوده است. وی گفت: «او یک دیوانه چپ رادیکال است که اگر فرصتی برای تصدی پست پیدا کند، کشور ما را ویران خواهد کرد. ما اجازه نخواهیم داد که این اتفاق بیفتد.»

پس از چند هفته آشفتگی بر سر نامزدی متزلزل بایدن، اعلام نامزدی هریس انرژی تازه‌ای را به اردوی دموکرات‌ها تزریق کرده است. چند نظرسنجی نشان می‌دهد که او عملکرد دموکرات‌ها را در برابر ترامپ بهبود بخشیده است.

با این حال، هریس همچنان در اکثر نظرسنجی‌های انجام شده از زمان کناره‌گیری بایدن از ترامپ عقب است و رای­دهندگان هنوز او را فرد جذابی برای نامزدی نمی­دانند.

هریس روز چهارشنبه در جریان مبارزات انتخاباتی خود در ایندیانا گفت: «در این لحظه، من معتقدم که ما با انتخاب بین دو دیدگاه متفاوت برای کشورمان روبرو هستیم، یکی بر آینده متمرکز است، دیگری متمرکز بر گذشته است و با حمایت شما، من برای آینده کشورمان می جنگم.»
https://borhankhabar.ir/vdcb.wbfurhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما