شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : 5604
جالب است ۰
برهان خبر - جمعی از شوراهای کارگران مسلمان انگلیس با ارسال نامه‌ای به نخست‌وزیر این کشور خواستار توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به رژیم صهیونیستی شدند.
کارگران انگلیس خواستار توقف فوری فروش تسلیحات به اسرائیل شدند
به گزارش برهان خبر به نقل از ینی‌شفق، بیش از ۱۰۰ شورای کارگری مسلمان در انگلیس با ارسال نامه‌ای به «کایر استارمر» نخست‌وزیر این کشور از او خواستند که لندن فروش تسلیحات نظامی به رژیم صهیونیستی را به صورت کامل و فوراً متوقف کند.

امضاء‌کنندگان این نامه تأکید کردند که تلفات غم‌انگیز انسانی در نوار غزه غیرقابل‌تصور است.

این نامه با اشاره به اینکه برآوردها نشان می‌دهد که «در یک سال گذشته بیش از ۱۷ هزار کودک در این منطقه محاصره‌شده فلسطین بر اثر حملات اسرائیل کشته شدند» یادآوری می‌کند که اکنون ۳۱ بیمارستان و ۸۸ درصد مدارس نوار غزه تخریب شده یا به‌شدت آسیب دیده‌اند.

نامه شوراهای کارگری انگلیس که در حساب کاربری شبکه اجتماعی ایکس «شبکه مسلمانان کارگری» منتشر شده است. امضاء‌کنندگان در ادامه تأکید کردند که «ما نباید در این نقض آشکار قوانین بین‌المللی و بشردوستانه شریک باشیم؛ این وظیفه اخلاقی ماست که اکنون اقدام کنیم.»

در بخش دیگری از این نامه آمده است که «به همین دلیل ما به عنوان شوراها و به عنوان مسلمان جمع شده‌ایم و به عنوان اعضای جامعه کارگری از دولت کارگری می‌خواهیم که با تعلیق فروش همه تسلیحات به اسرائیل، به وظیفه اخلاقی خود عمل کند؛ تا زمانی که قوانین بین‌المللی و بشردوستانه رعایت شود و مورد احترام قرار گیرد.»
https://borhankhabar.ir/vdcg.z9nrak93tpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما